Оооо не!

132 6 1
                                    

Франк : Хора.Гладен съм.
Лио: Ооо, ами добре.Ако искаш може д...
Хейзъл : Това беше грубо.
Лио : Извинявай,но всъщност щях да му предлагам храна.
Франк : Лио, добре ли си?Звучиш все едно са ти изтрили мозъка.
Калипсо : Направи си кафе.
Лио: Не , благодаря.Утре става.

Някъде в небето:
Джейсън: Е, Пайпс.Как е тук горе?
Пайпър:Напомня ми на това как мога да падна.
Джейсън:Ти да паднеш?Хахаха.Да бе.
Пайпър:Това...това.....
Джейсън:Да,това е всеобятното небе.
Пайпър:Не.Това е Лио.
Джейсън:Сугурен съм че Лио не лети.
Лио:Как сте?Ооо,Пайпър е гладна.Личи й.Даже е нервна.Пич,моля те не я вбесявай.
Пайпър : Той е прав.Искам кейк.Ако може суфле. И сандвич,пица,хамбургер и.....
Франк:Хеййй,на мен не ми предложи!
Джейсън:Това Франк ли беше?
Лио:Амиии.....да,опитомих го защото пробвам един експеримент.Пайпс, къде е корнокупията?
Пайпър:Ако знаех щях ......аааааа...ъххх!
Джейсън:Размахай ръце!
Пайпър:О, да.Как не се сетих(плясва се по челото)РАЗБИРА СЕ ЧЕ СЪМ ПТИЦА!Ааааааааа.Не мога да падна,А?На всичкото отгоре съм съборена от пуйка!

Франк се втурва бясно към Пайпър.Естествено защото видя пуйката до нея.
Лио:Хейй!Не съм казвал лети и повали Лио, а на негово място хвани Пайпър!
Франк:Аз се стремя към храната.
Лио:Пуйка,Пайпър,едно и също са.
Франк:Какво е това?
Лио:Това са братята Стол.Май?!С корнукупията!
Франк:Аз говорех за летящата храна.Прилича ми на риба в плик.

В света на братята Стол
Конър:Дай на мен!Не знаеш как се използва.
Травис:Оооо я млъквай.
Конър:НЕ МИ ВИКАЙ!
Травис:ДОБРЕЕЕ!
И двамата се смеят.
Травис:Целта ни е да оцелим хижата на Арес.Някой възражения?
Конър:Аз!Аз!
Травис:Идиот!
Конър:Тя е зад нас нали?-гледа отегчено.-Разкарай си мръсната пършавясала коса,врътни го тоя задник и се изпари както правиш обикновено.
Клариса:Травис,може ли да поговорим?
Травис:Ъъъ не.Оффф добре ,но няма да ме биеш.
Кшариса:Аха.

Е.Какво очаквате.Всичко да мине ненормално?Ами прави сте.

Конър се вбеси още повече като видя брат си с....ами....няма такава дума...Всъщност той можеше да я измисли....Все едно.Почна да стреля с корнокупията.Е все пак трябваше да си излее гнева.И така започна обстрела.Всичко това беше само защото Клариса му беше....ще разберете.

Г.Т.Конър
Не мислих да става така.Всъщност всичко се обърка.След като Травис отиде при Клариса се вбесих.ТА НАЛИ НИ БЕШЕ ВРАГ!Като отиваше остави корнокупията на мен.Гнева ми се изля в храна.Не съм очаквал,но оцелих Пайпър.Естествено падна върху мен като май мкисчупи 4 от ребрата.
-Извинявай.Аз не исках....аз наистина много съжалявам....аз.....добре ли си?С какво мога да помогна?
-Добре съм-това беше очевидна лъжа-спокойно.
-Какво става?!Защо лети храна и защо си ядосан?
-Питай Мис Опустошавам всичко.-Гледах да не я обиждам много ама не се получаваше.
-Кажи ми.Мога да помогна с нещо.
-Не ми се говори-не ми се говореше, защото щях да я убия с думи.
-Но ако имаш нужда ще ми кажеш.Ясно ли е!?
-Ахааа-потекоха ми лиги....ама не ми пука.
Ваъщност всичко беше, защото Патриптката ми счупи семвения медальон.Той беше символи на първата ми връзка.Пффффф.Връзка със сладоледа.Досега не съм имал нищо сериозно с когото и да е било.
След това се прибрах в хижата.Някакви нови дечковци обикаляха насам- натам.Едното ми легна на леглото.
-Това е моя принадлежност така че къш.
-Не.
-Чао.Благодаря че се отби,но не ми трябват домашни любимци-и го разкарах.С ритници.
И е ред на вечерята.Отидохме и познайте.КЛАРИСА МИ СЕ ИЗВИНИ?ЛИЧНО?
-Конър.Съжалявам, че го счупих.Ще помоля накой да го оправи.
-Ъм.Благодаря предполагам-отидох и я прегърнах.Дааааа направих го.Чувствам се славно.
Видяха ни.Почнаха да си шушукат,но тя не изглеждаше притеснено.

Г.Т.Анабет
Скадки са, и то много.Ама не.Определено не.Конър си е шантаво същество.Прави всичко непредвидимо.
-Така.Така.Така-нашият тренер Хедж се обади на засечки-любовни драми не искам!Освен това трябва да накажа някой така че сте наказани.Ще ми правите масаж на копитата.
Заболя ме.

Тренер Хедж не губиWhere stories live. Discover now