pasif bir direniş bende ki

26 6 0
                                    

Hâlâ beklediğim için kendime de biraz kırgınım aslında. Eski zamanlara ait gönlüm. Hani birkere sevip unutamayanlardan.. bu iyi birşey evet eski kafayla bu zamanın insanları denk gelmiyor karşına. Kırılıyorsun incinip içine kapanıyorsun sonra. Şimdilerde adına aşk dedikleri deneme yanılma.. denedik olmadı tamam önümüzdeki maçlara bakalım. Bazen diyorum ki bu dedikleri aşkla bendeki aşk aynıysa ben çekiliyorum siz devam edin.. herkez birbirinin eski sevgilisi. Senin sevgilin bile senden bi önce birini üzmüş mesela .. senden ondan bi önce. Aşk kelimesi lugatımızdan kaldırılmalı. Daha fazla kirlenmemeli derim ben.. ömründe bir kere aşık olur insan. O da şanslıysa tabi. Aşk olayı Farklı acıların dibini yaşatır insana evet ama herşeye rağmen yaşamalı bi his.. gerçekten aşık olan pişman olmaz. Ateş böceği misali, öleceğini bilirsin ama yine de ateşe olan aşkından o ateşe doğru uçmaya devam edersin.. ölümlerin en güzeli değil mi? Şimdi kendini sorgula sen aşık mısın gerçekten?
Bir başkası unutturabilir mi hislerini?
Eminsen duygularından gurur duy kendinle. Neler yaşamış olursan ol gurur duy..
Hiç unutma unutmak isteme o ince sızı hep kalsın gönlünde, seni sen yapsın. Seni temiz kılsın..
Bu dünyaya dair pasif bir direniş olsun..
Aşkla..

Belki Bi Gün..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin