Chłopak napalony wszedł w głąb pokoju. Po drodze ściągając z siebie ubrania. Został jedynie w bokserkach i rozpiętej koszuli. Popatrzył na ciebie zachłannie. Ty tylko się słodko i niewinnie uśmiechnęłaś do niego.
• I co tak stoisz?- zapytałaś- Jak chcesz to mogę iść do kogoś innego!
Chłopak nic nie powiedział tylko usiadł na tobię. I wbił się w twoje spragnione usta. Całował cię namiętnie z uczuciem. Trwaliście w tym pocałunku aż do czasu gdy wam zabrakło powietrza. W tedy oderwaliście się od siebie. I chłopak zaczął cię całować po całym ciele.
- Na pewno tego chcesz?- zapytał chłopak patrząc tobie głęboko w oczy.
• Nie gadaj tyle już wystarczająco długo na ciebie czekałam- odpowiedziałaś szybko.
Chłopak zaczoł ściągać z siebie wszystko. Popatrzyłaś na niego zaniepokojona... Jak mu to powiedzieć, że jesteś dziewicą?!
- Wszystkio dobrze?! Jeśli nie chcesz to nie zmuszam.
• To nie tak... Ja chcę tego... Tylko tak jakby ci to powiedzieć... Jestem dziewicą- powiedziałaś cicho.
Chłopak ucałował cię delikatnie w czoło- Skarbie to dla mnie zaszczyt- odpowiedział.
I po tych słowach zaczęła się ostra jazda.
Co dokładnie się działo zostawiam was i waszej bujnej wyobraźni. Wyobraź sobie jakbyś to widziała. Ja nie narzucam 😂🤷🏼♀️.
I w ogóle to jestem w Warszawie 😂.~szuginista~
CZYTASZ
Reakcje BTS #2
Teen FictionPo prostu reakcje BTS 💁🏼♀️😂 #2 w rm 16.04.2020 #2 w jin 16.04.2020 #2 w jimin 1.05.2020 #9 w fanfiction 14.04.2020