Onları baştan aşağı soğuk su dökerek uyandırsam tepkileri ne olur?
Slendyman: Senin o olmayan aklına sıçayım emi!
Masky: OHA amına koyayım velet adam gibi uyandır! (Masky sen bukalemun musun Bi cool oluyon Bi deli oluyon)
Hoodie: Replay yapak kız iyi beğeni alır. Candy Pop kamerayı kursana. (Salak slfksldm)
Toby: Anam bunu niye yaptın ya ceza alsaydım keşke.
Jeff: OHA lan kzım sen ne yaşadın be adam ol döverim seni!
Kagekao: OHA lan çok iyiydi Bi daha yapsana. (Aferin Bi sen kibarsın❤️)
Ann: Mına koyim gerizekalı ben gece senin o dişlerini teker teker sökmezsem bana da Ann demesinler! (En hassas olduğum konuya değindi)
Jane: OHA lan bian yağmur yağıyor sandım oh rahatladım. Da... Yatak ıslandı Slendy sana kız adan kaç bence. (Olur apla)
Judge: Yazar ya bende sana yapacam aynısını! (Sen bana nah yaparsın)
Liu: Yaaa... Kitabımın içine ettin... Ver 40 dolarımu. (OHA Liu lakcmd sen ciddi olamazsın şu kitaba 40 dolar mı verdin yuh oha naaay! 😱😱😱😱 Paranı güzel şeylere harca mesela bıçak. Jeff e ver sevindir apini)
Parmaklarım uyuştu ztn bugün 2 tane dişimi aynı anda çektiler çok fena canım yandı şu anda bile acıyor yani üzerinden 2, 5 saat geçti iğnenin uyuşturma etkisi geçmedi bide diyor ki 'O hemen 5 dk ya geçer.' lan o zmn bu ne! Anırıyom acıdan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
creepypasta sen olsan ne yapardın
Short Story+18 içerir bazı yerler /korkuyu sevmeyenler okumasın/korku dolu okumalar...