"Hana duso ustaj se vec je 13 sati,a avion nam poljece u 15"-govorila je moja mama."Oke ajd izađi da se presvucem""OK"-odgovorila je i izasla iz moje sobe koja je bila potpuno prazna.Selim se.Selim se u Kanadu.Mrzim svoj zivot.Tu moram ostaviti svoje prijatelje,decka,skolu...Uh pa ja se jos nisam predstavila ja sam Hana,Hana Pavlic.Imam 17 godina.Zivim u Hrvatskoj u malom gradicu.Volim da slusam Miley Cyrus,5SOS I One Direction.Kao sto vec znate selim se u Kanadu.
***
Uzela sam svoje kofere i zaputila se prema nasem autu.Usla sam u auto dok su tata i Nikola (moj brat) stavljali kofere u auto.Mama je sjela na suvozacko sjedalo,a ja i Nikola smo sjeli iza.Tata je napokon upalio auto i krenuo prema aerodromu.Inace moj brat i ja se slazemo jakoo dobro.Volim ga vise od sebe.On je najbolji brat kojeg mozete pozeljet.Stariji je od mene 1 godinu i uvijjek se ponasa zastitnicki."Stigli smo na aerodrom"-govorila je mama izlazeci iz auta.Ja i Nikola smo brzo izasli i uzeli svoje kofere.Cula sam da cemo imat kucu pokraj onog Justina Biebera.To me bas i ne veseli.Mislim da je ok ali ono kad se drogirao i to.To je prjeslo sve mjere.
"Avion za kanadu poljece za 10 minuta"-govorila je neka zena na mikrofon."Ajmeo brze malo"-govorio je tata.Ja i Nikola smo doslovno trcali.
***
"Seko budi se"-govorio je Nikola."Samo jos 5 min""Ni minutu vise stigli smo u Kanadu""Tako brzo?"-upitala sam ga,"Naravno kad si ti cijelim putem spavala dok ja nisam oko mogao sklopit""Jadan moj braco"-poljubila sam ga u obraz i onda smo izasli iz aviona.Uzeli smo svoje stvari,a tat je pozvao taksi.Kada je taksi dosao jedva smo natrpali stvari iza.
***
"Kuca je ogromna i prekrasna"-govorila sam."Znam"mama je odgovorila.Culo se glasno smijanje iz susjednog dvorista.Decki i jedna cura moje dobi su u susjednom dvoristu igrali kosarku.Uhvatila sam Nikolu za ruku i povukla ga pokraj bazena da razgledamo malo."Preljepo je "rekla sam mu."Istina"odgovorio mi je."Bok"cuo se zenski glasic."Bok"Ja sam odgovorila."Vi ste novi ovdje?""Da ja sam Hana ovo je moj brat Nikola doselili smo se iz Hrvatske""Drago mi je ja sam Caitlin"Do nje su dosli ovi decki."Ja sam Chaz""Ja sam Ryan""Ja sam Chris""Ja sam Justin"rekli su svi jedan po jedan"Drago mi je ja sam Hana""A ja sam Nikola""Drago mi je sto smo vas upoznali"rekao je onaj Ryan."Drago je i nama""Nego hocete igrat kosarku sa nama"upitao je Justin.Pogledala sam Nikolu,a on je klimnuo glavom."Pa moze samo da se presvucemo""Ok"odgovorili su.Ja i Nikola smo usli u kucu.Otisla sam do svoje sobe u kojoj su bili moji koferi.To je sigurno tata donio.Uzela sam majjicu na kojoj su nacrtani 5SOS i kratke hlace.Na noge sam obula crne nikice,a kosu sam pustila.Sisla sam dole i javila se mami da ja i Nikola idemo.Otisli smo do Justinovog dvorista."Hey"uzviknula sam."Ejj"rekao je Justin i dobacio mi loptu.Uzela sam loptu i pogodila kos iz prve."Opa dobro igras""Hvala profic sam"Zazvonio mi je mobitel.Mark me zove (moj decko)."Moram se javit"
Razgovor:
Mark:Halo
Ja:Halo
Mark:Ljubavi jesi stigla u Kanadu
Ja:Jesam evo sad sam tu sa novim susjedima
Mark:Kako se zovu?
Ja:Justin,Chaz,Ryan,Chris,Caitlin
Mark:Okruzena si samo deckima
Ja:I?
Mark:Nezelim da se druzis s njima
Ja:Ma dosta mi je tvojih ljubomornih ispada prekidamo
Poklopila sam slusalicu i pocela plakati.Ryan,Justin i Caitlin su dosli do mene."Sto je bilo?Jesi OK?"pitali su me."Prekinula sam sa deckog"govorila sam kroz suze."Ma nije on vrijedan tvojih suza""Imas pravo nastavit cu bez njega"
***
Oblacim svoju crnu piđamu i ulazim u svoj topli krevet.Isuse Justin Bieber je sladak.Sta ja to govorim?Nesmjem se zaljubit u Justina.On je tako drag,dobar...Okrenula sam se i zaspala.
Justin's POV
Dragi Boze ja sam se zaljubio u Hanu.Presavrsena je.Isuse tako je volim.Moram je pitat za vezu,ali necu jos jer je tek prekinula sa deckom.Prvo cemo postati najbolji prijatelji i onda nesto vise <3