02

69 16 2
                                    

SEKOLAH

Aku matikan super bike aku dekat parking moto sekolah aku. Mesti korang pelik perempuan macam aku ni naik super bike dgn pakai skirt lagi kan?? Don't worry tak kan nampak punya pakaian dalam aku sbb aku pergi sekolah pakai seluar fit dekat dalam.

GILA KAU NAIK SUPER BIKE PAKAI SKIRT SAJA TAK PASAL II KENA VIRAL AKU. Aku masuk kelas yang cikgu tetapkan sebelum kami cuti sekolah. So senang ,tak payahlah kami susahkan diri nk tngok senarai kelas yg ditetapkan Cikgu di papan kenyataan dengan dihimpit oleh manusia ii.

Suasana kelas sangatlah bising tiba ii berubah menjadi sunyi sepi mcm malaikat lalu bila aku melangkah masuk dalam kelas tu. Semua anak mata di dalam kelas tu padang aku dengan pelbagai reaksi.

Ada yang padang tajam arah aku , ada yang padang aku dengan jijik sekali , ada yang menjeling ke arah aku. Aku masuk dengan tidak mempunyai perasaan takut terhadap padangan manusia ii di dalam kelas itu.

Aku melangkah ke arah  meja yang paling belakang sekali di mana Jhope sedang melambai-lambaikan tangannya ke arah aku. Sedang aku melangkah ke arah Jhope aku ada terdengar satu bisikkan yang sedang mengutuk aku dari haters tak guna aku tu iaitu Go Ara membuat aku terberhenti di tepi meja yang diduduki nya.

"Kenapa dia masuk dalam kelas ni. Kau nak tahu dia ni pembawa malang dalam kelas kita ni" kata Go Ara yang sedang berbisik dengan geng ii dia. Tetapi bisikkan dia tu aku boleh didengari aku.

Aku yang dengar cuba tahan panas baran aku. Aku tak nak first day sekolah aku dah gaduh dengan orang. Aku ingin teruskan langkah aku ke arah Jhope tapi di halang oleh Go Ara. Dia menyelit kaki aku menyebabkan aku jatuh ke lantai kelas.

Go Ara and the geng ketawakan aku dengan kuatnya. Orang yang dalam kelas itu turut ketawakan aku. "Nampaknya kau nak sangat cari pasal dengan aku Go Ara" kata aku di dalam hati lalu bangun dan melangkah menghadapi Go Ara.

Aku dengan tiba ii ketawa semakin lama semakin kuat aku gelak membuat Go Ara dan orang di dalam kelas tu tersenyap dan pelik kenapa aku ketawa. Aku mendekati Go Ara lalu berbisik sesuatu ditelinganya. "Walaupun aku ni pembawa malang sekurang-kurangnya aku masih ada dara bkn mcm kau virgin pun tak ada"bisik aku di telinga dia sambil ketawa sinis. Dapat aku nampak Go Ara yang merah padam menahan marah kerana sakit hati. Itu yang aku nak kan.

Aku melangkah ke arah meja aku. Go Ara yang tidak berpuas hati lalu menarik rambut pendek paras bahu aku yang warna brown itu dengan kuat sekali membuat aku terdorong ke belakang. Perempuan jahanam ni memang tak kan serik ii kan nk kacau aku.

Aku dengan pantas menarik balik rambutnya dengan kuat sekali. Bermula lah aksi pergaduhan aku dengan Go Ara. Aku menolak kuat Go Ara sampai pinggang dia terkena bucu meja.

Jhope yang melihat pergaduhan kami terus lari ke arah menjarakan aku dengan Go Ara tetapi menolak Jhope balik dengan kuat sampai dia jatuh ke lantai. "Kau jangan kacau aku Jhope ni urusan aku dengan minah sial ni"kata aku dekat Jhope .

Go Ara dengan begitu geram dia mengambil kotak pensel besi itu lalu diketuk pada kepala aku dengan kuat. Aku tak rasa apa ii yang menyakigkan tetapi aku dapat rasa macam ada cecair keluar dari tepi kepala aku.

Aku pengang tepi kepala aku and betul sangkaan aku darah yang keluar dari kepala aku. Tiba ii aku terasa pening dan rasa sakit denyutan di kepala aku semakin kuat. Penglihatan mata aku semakin gelap dan aku pasrah jika badan aku jatuh diatas lantai yg keras tu tapi aku tak rasa badan aku sakit.

Aku rasa mcm org sedang peluk aku. Aku dapat dengar suara menjerit  Jhope memanggil nama aku kerana panik dan suara yang agak familiar bercakap dekat aku. "Hyerin bangun weiii...kau bertahan sekejap jer aku bawak kau pergi bilik rawatan" kata suara familiar tu dekat aku. Aku tak nampak muka orang yang menyambut badan aku. Dan penglihatan aku terus gelap sepenuhnya. Aku pengsan tanpa sedarkan diri.

Haii...mcm mna ok tak chapter nih?? Sorry lah ada ayat mencarut sikit. Jgn marah ya hahahahaa....jgn lupa vote and comment ya.

jgn lupa vote and comment ya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
CRUSH TAK GUNA ( COMPLETED)Where stories live. Discover now