Steve Rogers unottan kocogtatta ceruzáját a padhoz. Már csak másodpercek választották el a szabadságtól vagyis helyesbítek a tesi órától ahol talán újra láthatja azt a lányt. Csak ketszer látta és máris teljesen bele van esve. Még a nevét sem tudja . Szinte megváltóként kezdett el rezegni a csengő mire a tanár megadóan elbocsátotta a diákjait.
-Na mi van Rogers !-lépett haverjához a zseni Tony Strak.
-Semmi semmi-Nézett barátjára Steve és felpattant . És magához vette Testnevelés cuccát.
-Mehetünk!-Szólt Tony hoz aki felnézett telefonjából és bólintott. Majd elindultak kifelé a teremből. Steve megint a lányra gondolt. Barna hajára ahogy loknikban hullik kecsesen a vállara és a jellegzetes piros rúzsára amely annyira karakteressé tette az egész lényét.
-Steve figyelsz te rám?-legyezett kettőtt Tony a szőke szemei előtt.
-Bocsánat elkalandoztam!-mosolygott a szőke és kinyitotta az öltöző ajtaját.
-Komolyan mondom rád se lehet ismerni! Mi van veled?- csóvalta rosszalló hangsúllyal a fejét a Zseni.
Tony-t nem véletlenül hívták zseninek.
2 osztály ugrott a gimiben így most harmadikos.
-Semmi!-nevette el magát a szőke.
-Jó akkor ne mond el!-vágott szomorú fejet Tony majd elröhögte magát. És elkezdett átöltözni Steve is ugyan igy tett majd ahogy felhúzta cipőjét besétáltak a terembe.
Steve már automatikusan kereste a lányt a szemeivel. Majd meg is pillantotta. Most hosszú hullámos haját hátrakötötte és kisse terpeszben állva beszélgetett.
-Csini csajszi! Ugye Rogers?- állt meg mellette Sam. Ő A-s Míg Steve és Tony a B osztályba került, nem mintha ez gimiben annyira számitana így is van eggyütt órájuk.
-I-Igen vagyis Nem vagyis De de nem úgy!-hdovált Steve mire Sam és Tony sokatmondóan összenéztek.
-Ne fiúk ne kombináljatok!-röhögte el kínosan magát a szőke.
-Na és a nevét tudod már?-kerdezte Sam.
-Nem.-vont vállat Steve.
Majd a következő pillanatban bejött a Tanár és kezdődhetett a kegyetlen tesi óra. Nem mintha Steve-nek akkora kín lett volna. Szerette a tesit. Egyedűl azt nem szerette hogy a lányoknak és fiúknak külön volt az órájuk. Így csak kevés ideig láthatta a barna hajú lányt.
-Steve! Beszélek!-Legyezett a Szőke előtt megint Tony majd igy folytatta - mi lenne ha csak kettő percig nem rá gondolnál?-röhögött az egyre piruló Steve-en.
-Jó hanyagoljuk már a témát ha lehet!-mosolyodott el végre a szőke is.
-Fiúk Sulikörök!-kiáltotta a tesi tanár.
-De hideg van!-nyüglődött Sam. Ő utálta a tesit meg a futást meg a hideget.
-Ne Legyél ennyire nyámnyila fiam ha a lányok kibírják akkor te is kifogod anyám asszony katonája!-rivallt rá a tanár majd kinyitotta az ajtót és a fiúk is kimentek a hideg tavaszi napsütésbe.
-Hát akkor rajta!-Sóhajtott Steve és elkezdett kocogni majd megvárta a míg a két másik barátja utol éri. Ahogy befordultak a suli sarkán.
-Nézd csak te hős szerelme ott fut a csajod!-nevetett fel Sam mire Steve csak megforga a szemeit és halványan elpirult. Majd Samre nézett.
-Soha nem fogtok leszállni rólam!-nevette el magát. Majd ahogy vissza fordult egy kevésbé vidám lávány tárult elé mely könyörtelenül belé folytotta a szót. A relytélyes lány a földön feküdt mellette egy felborult biciklit állitott fel egy férfi miközben sűrűn szitkozódott.
-Atyám!-Sóhajtotta Tony és Steve után futott aki már futásnak is eredt.
Steve odagugolt a lányhoz
-Jól vagy?-nézett rá
-Szerinted ha jól lennék itt ülnék?-nézett fel a lány és fájdalmas mosolyt eresztett a szőke fiú felé aki egy picit még bele is pirult. De úri ember módjára kezet nyújtott a lánynak. Ekkorra ért oda a lányok tesi tanárja.
-Peggy mi történt?-kerdezte a lánytól aki még mindig Steve vállába kapaszkodott könnyítve ezzel eggyik bokáján mely nem festett túl jól
-Elütött egy biciklista!-vont vállat a lány
Steve pedig megkereste Tonyékat a szemével.
Sam csak vigyorgott Tony Pedig vörös fejjel röhögött.
-Akkor majd ő felkisér az orvosiba!-bökött Steve-re aki megadóan bólintott. És elindultak.
-Nagyon fáj?-Tekintett lopra a lányra aki bicegve lépdelt lassan mellette.
-Kicsit.-Motyogta. Majd elértek a lépcsőhöz. Az orvosi a negyedik emeleten volt ők pedig a bejárat előtt álltak.
-Hogy fogunk feljutni?-sohajtotta a lány.
Steve kinyitotta az ajtót majd megvárta még a másik bebiceg az alkarját fogni
-Ami azt illeti...-mondta halkan Steve- van egy öttletem!-mondta és próbált nem a rágszegeződő barna szemparba nézni. Odalépett és óvatosan az ölébe vette a lányt.
-Ami azt illetti -Kapaszkodott a lány Steve nyakába majd elforditotta a fejét hogy a fiú ne lássa hogy elpirul. Majd igy folytatta-Még be sem mutatkoztam! Peggy Carter.-mondta és Steve-re mosolygott aki karjaiban a lánnyal szelte a lépcsőfokokat.
-Steve Rogers.-Mondta és elmosolyodott.
-A B-be jársz?-kerdezte Peggy.
-Igen!-mondta Steve és befordult a harmadik emeletre.
-Akkor jövőre együtt lessz társadalomismeretünk!-bólintott a lány és óvatosan a Szőke melkasára hajtotta a fejét.
-Akkor te C-s vagy!-mosolyodott el Steve
-Pontosan!-Mondta Peggy.
Majd megérkeztek az orvosi ajtaja elé
-Megjöttünk!-mondta Steve és ovazosan letette a lányt. És Peggy bekopogott
-Köszi hogy felhoztál Steve rendes vagy!-mondta a lány és közelebb lépett a szőke fiúhoz.
-Semmiség!-mosolyodott el Steve és a cipője orrának bámulásával próbálta leplezni zavarát és azt hohy elpirult.
-Remélem még összefutunk!-mondta Peggy és kezét levette a kilincsről odahajolt Stevehez és puszit nyomott a fiú arcára.
-Én is remélem!-bólintott a szőke. Peggy pedig belépett az orvosiba.
Steve jókedvűen kocogott le a lépcsőn.
Pont kicsengőre ért az öltözőhöz. Ahogy belépett Tonyval találta szembe magát aki ahogy meglátta a szőket elmosolyodott.
-Mi az?-kérdezte Tonytól aki válaszul csak egy kézitükröt nyomott a kezébe. Steve ahogy belenézett elöntötte a pír.
Arcán ott virított a piros rúzs ajaknyoma.Haliii amint láthatjátak uj fába vágtam a fejszét. Én tökre szimpatizálok az ilyen egyrészes törtenetekkel. Szóval lehet hogy lessz még ilyen. Ha van tippetek hogy mien Marveles shippek legyenek még azt szivesen fogadom a kommentben.
Köszi sziasztok❤
By:cukorlany🍭
YOU ARE READING
Vörös Rúzs
Short StorySteve + Peggy Ez egy ilyen gimis Marvel oneshot. Remélem tetszik💫 By:Cukorlány🍭