TANITIM

4 1 0
                                    

Park Jimin
16 Yaşında

Lise 2.sınıfa gidiyor

Kız kardeşi Park MinYeon ile çok iyi anlaşıyorlar

Ailesinin maddi durumu orta zengin değiller fakat çok da kötü değiller.

Jimin ailesi ile liseye yakın müstakil bir villa da oturuyor. Ev kendilerine ait.

Jeon Misun

15 yaşında

Lise 2.sınıf

Minyeon ile küçüklükten

beri çok iyi arkadaşlar. Kavga etmeyi sevmez. Okuldaki neredeyse herkesle çok iyi anlaşır. Jungho hariç. Resim yeteneği çok iyidir.

Geçen yıl ailesiyle şiddetli bir kavga yaşadığı için 5.sınıftan beri arkadaşı olan Yoonji ile kalıyor.

1 tane erkek kardeşi var fakat birbirlerinden nefret ediyorlar..

Jung Hoseok

16 Yaşında

Lise 2.sınıfa gidiyor

Jimin ile dogduklarindan beri arkadaşlar. Yoonji den hoşlanıyor..

Ailesinin maddi durumu Jimin in kinden çok daha iyi. Jongho dan nefret ediyor. Çünkü Jongho yu daha önce Yoonji ile konuşurken görmüştü. Biraz fazla kıskanç..

Ji Yoonji
15 Yaşında

Lise 2.sınıfa gidiyor
M

inyeon ve Misun ile çok iyi arkadaş. Kavga etmeye bayılır.

Jongho ile abisi sayesinde tanıştı. Jongho gibi çocuklardan nefret ediyor. Şarkı söylemeyi çok seviyor.

Ailesiyle anlaşamadığı için ayrı eve çıkmak istedi ve abisi de onu yalnız bırakmadı yani suan abisiyle ve Misun ile aynı evde yaşıyor. Ayrı eve 4 yıl önce çıkmak istemişti. Fakat 2 yıldır ayrı evde yaşıyorlar.


Ji Chang Wook

18 Yaşında

Lise 5.sınıf 

(hazırlık okuduğu için)

Yoonji nın abisi

Geniş bir arkadaş grubu var. Jongho dan nefret ediyor.

Ailesi ile anlasabiliyor fakat kardeşi Yoonji biraz aksi olduğu için anlaşması zor bir kız ve bu yüzden ailesinden ayrı yaşıyor. Jongho ile düşman değiller fakat çok iyi anlaşıyorlar denemez.

Park MinYeon

15 Yaşında

Lise 2.sınıfa gidiyor. Park Jimin in kardeşi. Abisi Jimin i çok seviyor. Jimin in ağladığını veya üzüldüğünü görürse delirir. Adam toplar ve jimini uzeni dovdurur.

Hafta sonları Misun ve Yoonji ile Seoul ü alt üst ederler. Bütün kafeleri, restoranları ziyaret eder, yemekleri/içecekleri nasıl diye test ederler. Eğer kötüyse okuldaki herkese söyler ve o restoran/kafeyi rezil ederler..

Kang Jongho

17 Yaşında

Lise 2.sınıf

Sınıftaki herkesten

yaşça büyük. Kötü karakter diyebiliriz. Chang Wook ve Yoonji hariç okuldaki herkes ondan korkar öğretmenler bile. Herkese artislik yapar. Parası için onu seven arkadaşları olmasa dayak yer, Gıcık bir tip. Burnu havada..

Ailesinin maddi durumu mükemmel ötesi diyebiliriz. Aşırı zengin. Sadece büyük babasından yani (babasının babası olan) dedesinden

korkar. Annesi üvey.

Yoonji nin abisini gıcık etmeye bayılır.


Min Suho

16 Yaşında

lise 2.sınıfa gidiyor

Jongho nun kıçında dolaşıyor. En iyi arkadaşı diyebiliriz.

Ailesi Jongho nun ailesiyle arkadaş. Jongho onu çok sevmesede işine yaradığı için yanında dolaşmasına izin veriyor. Misun dan hoşlanıyor..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JUST RUN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin