1.bölüm

11 0 0
                                    

-ilvermorny'e hoş geldiniz çocuklar. Umarım yaz tatiliniz iyi geçmiştir. Şimdi derse başlayalım .
Herkesin malzemeleri yanındadır umarım...
Profesör konuşuyordu . Bense sırada kıvranıp duruyordum . Artık ilvermornydeki 5. Yılımdı. Altı yaşımdan beri bu okulda eğitim görüyordum. Büyü , sihir hayatımda her zaman vardı . Hayat dopdolu ve zorlayıcıydı .
İlvermorny dünya üzerindeki tüm büyücülük okullarından en sıkı eğitim veren ve safkan ailelerin , melez ailelerin çocuklarını küçük yaşta yetiştiren bir okuldu . Aslında çoğu aileler çocuklarını ilvermorny e göndermek istemezdi. Zaten 11 yaşlarına geldikleri zaman hogwartsa göndereceklerini düşünürlerdi. Fakat ilvermorny de olmanın avantajları vardı . Asasız büyü yapmak . Zihin kontrolü İle lanetli büyülerden kurtulmayı öğrenirdik ksks derslerinde . Aynı zamanda quiditch oynamayı küçük yaşta öğrenirdik. Hatta 9 yaşına geldiğimizde bizi gruplara ayırıp bir ormana göndermişlerdi.orda savaşmamızı ve galip gelmemizin zorunlu olduğunu söylemişlerdi. Biz ilvermornyde canla başla çalışırdık . Bazenleri lanetlere uğrar bazenleri hayatta kalmaya çalışırdık . Zorlandım belki bu okulda ama kim olduğumu ne olduğumu bu okulda öğrendim . Ne yapmak istediğimi öğrendim . Her şeyden önce dostlar kazandım . Tatillerde bile okulda kalıp çalışırdım. Burayı okul değil evim olarak görmüştüm artık. Bu yıl bitiyordu , son dönemdeydik. Benim için sadece gelecek yıl ve sonraki yıl yani 2 yılım kalmıştı. Evim dediğim bu yerden ayrılmama 2 yıl kalmıştı. Üzücüydü hem de çok . Ama Kuzenim için hogwartsa gitmeliydim 2 yıl sonra. Hiç tanımadığım Kuzenim harry james potter. O bu yıl büyücülük dünyasına gelecekti . Onun için de zor olmalıydı. Hiç bilmediği bir dünya. Hiç tanımadığı insanlar. Zor olmalıydı. Beni tanımıyordu daha da önemlisi kim olduğunu bile yeni öğrenecekti. O 4 büyük büyücü Salazar helga rowena godric in soyuydu. Aynı benim gibi . (Salazar rowena , godric helga evli )...
- Bella bella BELLA...
Of olamaz derste dalmışım. Neyse... offf...
-evet profesör.
-sabahtan beri sana sesleniyorum. Bu dönem bay Malfoy(cedric Malfoy-draco malfoyun kuzeni) hogwartsa gittiği için bir rakibin kalmamış olabilir fakat dersleri dinlemelisin yoksa binanın puanları düşer. Bölüm başkanınız olarak horned serpentin birincilikten düşmesini istemiyorum.
-peki profesör. Daha dikkatli olacağım emin olabilirsiniz.
...
Nihayet ders bitti çok sıkılmıştım ya . Bu kadar da sıkıcı geçemezdi herhalde bir ders. Neyseki günün son dersiydi . Malfoy olmadan geçirdiğim ilk gündü . Eminim ki bu yıl benim için daha zorlayıcı olacaktı. Binaya en çok puan kazandıran ben ve cedricti (malfoy). Şimdi o gidince onun puanlarınıda ben kazanmalıydım . Her ne kadar o olmasa bile binalar arası büyük farkla birinci olsakta işi riske atamazdım. Bu düşüncelerle kütüphaneye girdim her zaman oturduğum yere oturdum. Önce ödevlerimi yaptım sonra yasaklı büyüler dersi için ön hazırlık yapmaya başladım...
Baya geç olmuştu . Okul koridorlarında kimse kalmamıştı. Yatakhanenin kapısının önüne geldim. Yorgun ve halsiz bir şekilde şifreyi söyledim ve girdim. Odama girdim ve yavaşça kapıyı kapattım. Arkadaşlarımın üçüde yatmıştı.

Üzerimi değiştirip yatağıma yavaşça uzandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi değiştirip yatağıma yavaşça uzandım...
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Bu bölüm giriş bölümü olduğu için bu kadar kısa . Diğer bölümler daha uzun olacak . Sadece olayları yazmam için böyle bir bölüm yazmam gerekiyordu. Size karakterimiz hakkında bilgiyi şimdi vermek istiyorum.
Bu bölümde olayları yaşayan karakterimiz Bella Grisly. Bu bölümde bella 5 yıldır birlikte olduğu , hem rakibi hem Arkadaşı olan cedric malfoyun hogwartsa gittiğini bizlere söylüyor. Şu an da olayları tam anlamamış olabilirsiniz ama zamanla geriye dönüşlerle anlayacağınızı düşünüyorum. Bu bölümden sonra bella hogwartsa gidecek yani 2.5 yıl sonradan yazmaya devam edeceğim.
Bella grisly
Safkan bir büyücü . 4 büyük büyücünün soyundan geliyor. Karakter bakımından en çok Salazar a benziyor. Ve hayatı boyunca hep onu örnek almış bir kız. Çalışkan ve zeki bir kız. Çok güçlü bir büyücü. Dönemin en zeki cadısı. Grisly malikanesinde yaşıyor. Çok merhametli ve duygulu biri. Dışarıya yansıtmaz ama hiç bir zaman duygularını . Kimseye söylemez hissettiklerini . En yakın arkadaşına bile. Alışveriş yapmayı çok sever. Quidicth takım kaptanı . (Cedric varken kaptan yardımcısıydı.)
3 tane kuzeni var . Jack Grisly, rosella ellen ,harry potter. Jack ve rosella ile karakterleri çok zıttır.harry i daha tanımadığı için onun hakkında yorumsuzum.
Çok çalışkan olduğunu söylemiştim . Malikanede bile karanlık büyüler , iksirler gibi konulara çalışır. Lanetler hakkında uzman sayabiliriz bellayı.bu arada bellaya neden ashly ya da hermione demiyoruz dersek o bella adını daha çok seviyor.
Biraz da fiziksel özelliklerinden bahsedelim bellanın.sapsarı saçları,grimsi yeşil gözleri var.fakat ksks de düello yaparken sizin Zihninizi kontrol ederse gözlerinde yılan resmi çıkar. Aynı zamanda bellanın patronusu bir yılandır. Yılanların en güçlüsü ve patronu diyebileceğimiz yılan olan hornslug dır. Eğer bellanın düşmanıysanız ondan korkun çünkü düşmanına karşı son derece acımasızdır.
Neyse devam edelim . Bella çok zayıf bir kız olmuştur . Ama zayıf olsa bile çok güçlü bir kızdır. Boyu uzun bacakları uzundur.benbeyaz kar tanesi gibi bedeni vardır. Fakat teni her zaman soğuktur. Ortam be kadar sıcak olsa bile.Ayrıca giyinişi ise çok güzeldir. Herkes ona imrenir adeta.
Bu arada bella hakkında şunu unutmayın.bella hiçbir şeyi umursamaz gibi gözükse bile omunda bir kalbi var. Sadece insanların yanında güçlü kalmaya çalışır.fakat herkes onun duygusuz biri olduğunu zanneder herkes. Biri hariç...
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir başka Harry Potter Dünyası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin