Biliyormusunuz? Bizim bir aile fotoğrafımız var .
5 kız kardeşiz biz . Daha küçüğüz o zamanlar .
Annem ile babam ortada eğilip açmışlar kollarını kocaman bize doğru.Papatya tam ortalarına geçmiş.
Kollarıyla arkasındaki annem ve babama arkadan sarılmaya çalışıyor.
Onun yanında Manolya var .
O da anneme sarılıyor yandan.Yonca var sonra. O da babama sarılmış.
Açelya var bir de . O da öne oturmuş yer bulamayıp .
Peki Gül , yani ben neredeyim biliyormusunuz?
Köşede.....
Fotoğraf karesinin en köşesinde bir başıma duruyorum.
Herkesin gözlerinin içi gülüyor. Benimkilerse solgun , yorulmuş.Daha 8 yaşındayız bu fotoğrafta .
Daha o zamandan dışlanmışım.
O zamandan belliymiş hep dışlanacağım.Sonra bizim bir aile fotoğrafımız daha var. Bu fotoğraftan tam 10 yıl sonra.
Yanı biz 18 yasindakyen .
Doğum günü partimizde .Yine annem ve babam ortada .
Papatya anneme sarılmış bu sefer .Üstünde beyaz kısa bir elbise var.
Uzun sarı saçlarına papatya tacı takmış.
Sarı süet topuklu ayakkabılar giymiş .
Ela gözleri ışıl ışıl.Manolya babama sarılmış.
Üstünde açık pembe tülden ,uçuş uçuş , önü kısa , arkası uzun bir elbise giymiş. Ayağında beyaz parlak stilettolari var.
Sarı , kısa saclarina pembe bir cicek tacı takmış.Yonca ve Açelya birbirlerine sarılmışlar. Papatya nın yanında duruyorlar .
Yonca acik yesil bir elbise giymis .
Bileğinde ve boynunda yonca kolyesi...
Ayağında beyaz ayakkabilar .
Siyah saçlarına yoncadan taç takmış.Açelya ise bembeyaz olmuş. Beyaz elbise ve beyaz ayakkabılarıyla çok güzel duruyor . Saçlarına ise beyaz çiçek tacı takmış.
Ben ise yine kenardayım.
Üstüme zorla giydiğim ve içine sığamadığım için nefes almamı engelleyen kırmızı bir elbisem var üzerimde. Ayağımda siyah ayakkabilar.
Siyah , belime kadar uzanan saçlarımda gülden bir taç var .Dışarıdan ne kadar güzel geliyor değil mi?
Ne güzel kırmızı ve siyah renk .....Gül.....
Herkesi etkileyebilir(!)
Evet! Bence de gül cok guzel . Ama gül sizin dislanmaniza neden oluyorsa bu kadar da guzel olmuyor.
Beşiziz biz . Ama hepimiz farkliyiz.
Biliyorum bu mümkün değil.
Çünkü zaten ayni anneden dogmadik .
Babalarımız farkli , annelerimiz farkli.Babamızın annesi bir yetimhane müdürüymüş. Bir gun yurda bes farkli kiz birakilmis .
Hem de aynı gün.
Sonra annem ve babam hep kiz bebekleri olsun istemişler.
Ama olmamış. Sonra da bizi evlatlık edinmişler .Hikayem bu kadar gibi gözükse de
Aslında bu kadar değil.Benim ismimin gül olmasının sebebi beni bırakan kişinin gül ağaçlarının arasına bırakıp gitmesi.
Annem beni gördükçe dayanamiyor .
Çünkü annemle babamın güller hakkında çok kötü bir anısı olmuş .Ama peki o zaman benim adımı neden gül koymuşlar.
Bir anne ve babanın, çocuğuma adı yüzünden kötü davranması ne kadar adil bir davranis peki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Kokulu Kız🥀
ChickLitBir gül gibiyim ama bir farkım var..... Dikenlerimin başkalarına batmasına izin vermemek için sivri uçlarını kendime çevirdim. Belki de yaptığımız asıl hata buydu . Artık kendimizi düşünmeliydik . Çünkü herkes bizi dikensiz bir gül olarak biliyord...