Üstünden yıllar geçti sen gittin hayatımdan bir çok kadın geçti olmadı. Senin gibisi hiçbir zaman olmadı. Senin gibi gülen senin gibi kızan olmadı. Senin gibi kokan olmadı be. Bu adamı parfümcülere soktunda kime sorsam kokunu bulabilen olmadı be. Çok zordu. O günleri unutabilmek çok zordu. İki kelam edecek arkadaş aradım o gün onuda bulmak zor oldu. Olmadı naparsın bir anda ilaçlar oluverdi yanımda. Zor oldu hemde öyle zor oldu ki olan bana oldu. Daha çok gençtim küfür etmeye korkan ağzım kötü maddelere teslim oldu. Bok oldu hayatım senden sonra 1 ay içinde bok oldu. Hiç böyle şey yaşamamıştım gerçekten ilk seferlerinde çok kötü oldu. Zamanla galiba kalbim ritme ayak uydurdu. Zaman geçti bu dertlerle merak etme halen ağlayabiliyorum. Acılar galiba beni farklı biri yaptı şu an sana teşekkür edebiliyorum. Gülümsüyorum nedeni belirsiz sen gelince aklıma. Hayır hayır delirmedim sadece o atışmalarımız geldi aklıma. Unutulmuyorsun naparsın elimde değil. Çok denedim olmadı. Bende sana kavuşamamayı başka yollarla avuttum. Gittim kendime bir printer aldım. Eski püskü bir şey param ona yetti. Senin haberin yok ama ben her gece o printer ile sakladığım fotoğraflarını çıkardım. Odamdaki duvarlara astım. Piksel piksel oldu ama gülüşünü anlardım. Ben o fotolara baktıkça senin kokunu duyardım..