capitolul 3

590 29 4
                                    

Pov Jk:

Scoala sa terminat, ma indreptam spre casa, cand il vad pe Taehyung, era cu o fata, stai! Cine e ea?! De ce se saruta cu el?! . Ma apropiam in cat sa vad clar cine e fata , era, era Rose?! De ce se sarutau?! Mi-am scos telefonul si am facut o poza, iar apoi mi-am continuat drumul spre casa.
Ajung acasa nu era nimeni, sau, asa credeam eu, tata iar era cu o fata, iar o insela pe mama cu toate curvele, am iesit din casa si m-am dus la cafeneaua mea preferata, acolo era si Jimin, parea trist.
"Hey, Jiminie"
"Oh, hey... "
"Unde e Taehyung? " Il intreb prefacuntuma ca nu stiu unde este.
"N-nu s-stiu, eu speram ca tu s-sa sti.. "
"Pot sa ma asej? "
"Sigur"
"Jimin? "
"Da? "
"Tu chiar il iubesti pe Taehyung? "
"Pai... Da.. Normal ca-l iubesc, doar e iubitul meu.. " Spune cu un zambet fals pe fata.
"Hmmm.. Minti "
"N-nu-i adevarat! " Pufneste el.
"Jimin, spune adevarul, poti avea incredere in mine " Spun lund-ul de mana.
"Off... Pai.. Mama ma onligat sa fiu iubitul lui-"
"De ce?! "
"Pai, tata are niste datori , si noi nu avem bani sa le platim , mama si tata au cazut de acord cu familia lui Taehyung, ca daca o sa fiu impreuna cu el, ei o sa ne ajute cu datoriile lui tata.. "
" Jimin, tu il iubesti? "
"Nu.. "
"Atunci despartate de el "
"Nu pot.. "
"De ce? "
"Daca o sa o fac tata iar o sa ma puna sa ma prostituez.. "
"Ce?! "
".... "
"Ce parinti sunt astia?! "
"Si ai tai sunt cam la fel daca nu ma insel " (Reeecttt)
"Mmm, ai dreptate aici "
"Jimin eu te pot ajuta sa scapi de Taehyung"
"Cum?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Suspans~~ oare care va fi planul lui Jungkook?? ( sincera sa fiu nici eu nu stiu) capitolul urmatorul va fi postat ori azi ori maine! •daca au aparut greseli de gramatica va rog corectati in comentari •

.
.
.
Lovee you

Ar trebui sa fac un capitol cu sope?

Sau poate Namjin?

Yoonz_ o sa spuna da, cred ca ar trebui s ama gandesc de acum la capitol

Love u ♡

𝙇𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝘾𝙝𝙞𝙢𝙘𝙝𝙞𝙢| 𝘑𝘪𝘬𝘰𝘰𝘬Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum