Pohled Isabel : Zvoní budík , bože jak otravný zvuk tohle. Vypnu budík a snažím se dostat z postele . Asi po 5 minutách se mi to povedlo. Zamířila jsem směr koupelna a tam jsem udělala ranní hygienu. Bylo už moc pozdě jako vždy jsem nic nestíhala tak jsem si dala sluchátka s písničkami . Zapla jsem Schyza - Plout ( feat. Meiton,Casper) . A šla jsem rychlejším krokem na autobus. Po chvíli mi napsala moje kamarádka Marie jestli nechci jít na koncert Schyza a Viktora . Samozřejmě jsem ji napsala že ano protože Schyzové písničky miluji a Schyza taky . Počkat co ? Já jsem se zamilovala do Honzy ? To nee... Radši jsem přestala na něj myslet a dívala se z okna autobusu. POSUNEME ČAS TROCHU ...
Pohled Marie : Za 4 dny je koncert kde zpívá ( spíš rapuje but nevermind xd ) Viki a Schyzo nemůžu se dočkat . Nastal čas koncertu . KONEČNĚĚ!!! Zařvala jsem to až moc nahlas a lidi na zastávce se na mě trochu divně podívali ale co je mi to jedno. Napsala jsem Isabel jestli se taky těší . Po asi hodině jsme se potkali před halou kde byl koncert. V ruce jsme měli kelímek s Jackem. (Ano je nám 18 klídek xd) .
Pohled Isabel : Než začal koncert tak byla ještě podepisovačka. Já jsem šla za Honzou protože podpis od něho si nesmím nechat ujít to bude boží.
YOU ARE READING
Ready To Love
Fanfiction~FF o Viktorovi a Schyzovi~ Hodně uchylné {15+}😏 Nejsme spisovatelky, jen amatérky 🤣 Enjoy ❤️😘