Cash se apropie de mine nervos, și îmi spune:
Cash:Nu te mai înțeleg, mă port frumos cu tine incerc sa te fac fericita, dar tu tot faci pe mironosita*tipa nervos*dar stai liniștită iubire, nici eu nu mă las așa de ușor*se apropie de mine și începe să mă sărute pe gat*
Eu:Lasă-mă, dă-mi drumul*tip cat ma tin plămâni*Ma ignora, și continuă. Mă trântește pe pat, tinanduma de mâini. Mă musca de gat lăsând un semn mare și violet. Coboară cu sărutările până spre sâni mei, îmi rupe maieul in doua. Îmi desface sutienul si începe să se joace cu sâni mei. Coboară spre abdomen-ul meu destul de ridicat având în vedere că aveam aproape 5 luni de sarcina. Îmi dă jos pantalonii in doi timpi și trei mișcării. Apoi îmi observ lenjeria zburând prin camera. Eu în tot acest timp nu făceam alt ceva de cat sa tip și să mă zbat să mă lase în pace dar de geaba, el mă ignora total. Simt o durere imensă când intră în mine, făcea mișcări de du-te vino rapide într-un ritm alert, asta nu îmi provoca plăcere ci durere insuportabila. Îl rugăm cu lacrimi in ochii sa se oprească dar el nu mă asculta. Continua așa timp de circa o ora. După o oră își dă drumul se ridică de pe mine și pleacă. Eu eram încă acolo pe pat mă uitam la tavan, eram toată transpirata miera rău a parca nu puteam să mă mai ridic. Mă uit prin camera și observ sa și-a uitat telefonul pe jos. Asta era șansa mea de scăpare. Mă ridic cu greu in capul oaselor mă dau jos din pat cu dificultate, i-au telefonul de jos fac parola și trimit mesajul. Răsuflu ușurată și mă ridic în pat, mă pun in aceas poziție în care eram și mă uit în continuare la tavanul care începuse să se miște până ochii mi se inchid.
Seb pro
Eram în bucătărie cu un pahar de Whisky in fata. Simt că o să clachez în curând sunt 2 săptămâni de când nu am nicio veste despre Lena. Vlad intra in bucătărie și se uită la mine ciudat.
El:De când ai început tu sa bei?*mirat*
Eu:De când soția mea a dispărut și nu mai știu nimic de ea de 2 săptămâni*dând cu pumnul în masă*
El:Știu că e greu dar nu trebuie sa fii puternic ce ar zice Lena daca te ar vedea acum.....*nu termina ce are de zis că eu îl intrerup*
Eu:Daca ar fii aici nu as mai bea...dar nu e*ultima parte spunand-o nervos*
Vlad:Tu crezi că ești singurul care își face griji pentru ea, că ești singurul care nu doarme noaptea pentrucă știu că sora mea nu e aici cu mine.
Eu:......*nu mai spun nimic pentrucă telefon-ul mă anunță că am o notificare noua*
Îmi i-au telefonul și văd că e un mesaj de la un număr necunoscut, îl deschid, după ce îl citesc rămân șocat. Nu îmi venea să cred.
Vlad:Seb ești ok? Ce sa întâmplat?*îngrijorat*
Eu doar întorc telefonul spre el că să poată citi mesajul. Il vad extrem de nervos cu pumni încleștați.
Eu: Federico e acasă?*întreb răpi pentrucă aveam o idee*
Vlad:Da e in living dar de ce?*derutat*
Fug in living că un disperat, ajung in living unde fetele stăteau pe canapea și se gândeau, Cristi se juca cu Sara, iar Fede vorbea la telefon, ajung in fata lui Fede.
Eu:Fede sunal repede pe Oscar, e o urgenta.
Fede:Bine dar de ce?*derutat*
Eu:Tu doar sunal.
Mira:Seb, Vlad ce se întâmplă?.
Eu doar întorc telefonul că ei toți să poată citi. O vad pe Lany cum cade pe canapea cu mâinile la gura. Vlad se așează langa ea și îi spune:Vlad:Iubito totul va fii bine*tinand-ui mâinile între ale lui*
Lany:Nu, nu va fii Vlad*lundusi mâinile dintre ale lui* tu îți dai seama ce înseamnă asta? Cash a răpiți pe Lena....*Cristi o întrerupe*
Cristi:Asta înseamnă că e bine. Cel puțin știm că el nu i-ar face rău în vreun fel, in plus acum avem șansa de a o găsi*venind langa ea*
Mira: Cristi are dreptate Lany, calmează-te nu îți face Bine să te stresezi.
Fede:Bun l-am sunat pe Oscar o să ajungă în maxim 20 de minute*expirând epuizat*
********
Liniștea este sparta de soneria care suna.
Lili:Mă duc eu*mergând spre ușă*
Ușa se deschide i-ar pe ea intra a intrat acelas Oscar înalt de circa 1;85, părul lui saten dat pe spate, aceași ochii căprui și aceași ochelari. Oscar intra în casă da mana cu Fede, o imbratiseaza pe Mira și da mana frățește cu mine.
Fede:Bun Oscar știi ce trebuie sa faci, nu?.
Oscar:Normal*scotand-usi leptopul din servieta*
Cristi:In cat timp poți să o găsești?.
Oscar:In c-am....*spune tastând pe leptp*...2 ore.
********
Au trecut 2 ore de când Oscar e aici toată lumea e tăcută. Dar tăcerea e ruptă de Oscar care tipa:
Oscar:Am gasit-o*tipa ridicandu-se de pe scaun*
Eu:Unde e?
Oscar: Maiami.
Eu:Fede ia masina, Vlad, Cristi pregătițiva, plecam in 20 de minute. A și Fede sunal și pe Mick*spun toate astea cu repeziciune, pentrucă eram ne răbdător sa o vad pe Lena*
Fede:Sa făcut*spune plecând spre garaj*
Vlad și Cristi doar dau aprobator din cap.
**********
Suntem pe drum spre Maiami. In sfârșit am ajuns la destinație. Cobor din mașină și observ că eram în fața unei vile cu 3 etaje pe plaja.
********
Intrăm în casă in living in vedem pe Cash care stătea pe canapea. Eu mă apropii de el și îl i-au de guler.
Eu:Unde e Lena*intimidant*
Cash:Va luat ceva sa o găsiți*râzând batjocoritor*
Eu îi trag un pumn în față.
Mick:Frate, hai mai bine sa o căutăm.
Eu:Bine, Cristi stai te rog aici cu ochii pe nemernicul asta*calmanduma*
Eu și Mich urcam la etaj verificam toate camerele până ajungem la ultima camera. O deschid și acolo o vad pe Lena inconștientă pe pat doar in jenjirie intima și sutien. Fug la ea o i-au în brațe, și încerc sa o trezesc.
Eu:Lena, iubito trezeștete*dar fara folos*
Mick:Frate, hai sa o ducem jos.
Eu:Bine, lasă-mă puțin.
Mich pleaca din camera eu caut prin dulap niste haine, i-au de acolo o pereche de pantalonii scurți, și un tricou mai lung. O îmbrac, o i-au stil mireasa și o duc jos.
Vlad:Ce sa întâmplat cu sora mea*îngrijorat*
Cristi:Ce i-ai făcut nenorocitule*ridicandul pe Cash, cu o voce amenințătoare*
Mick:Nu avem timp de asta băieți, trebuie sa o ducem la spital urgent.
Vlad:Seb tu Cristi și Mick duceti-o pe Lena la spital, eu mă duc să i duc pe Cash la poliție, și ne întâlnim acolo.
Noi:Bine.
******
Am ajuns la spital. Doctori o iau pe Lena și o duc într-un salon.
*********
Așteptam pe holul asta nenorocit de 2 ore. Până vad un doctor ieșind din salonul eii.
Eu:Doctore cum se simte soția mea?*îngrijorat*
Dr:Îmi pare rău să vă anunț dar...... a pierdut copilul.......Uuuu,suspans. Ce credeți că o să se întâmple?
Aaa și scuze pentrucă din nou Wattpad-ul mă urăște și îmi schimbă ordinea capitolelor. Așa că vă rog citiți mai întâi Cap 19.
Și mersi pentru susținere va KISS🥰🥰🥰🤩💙
CITEȘTI
Un vis sau un cojmar (Vlad si Cristi munteanu)
Teen FictionMa mut cu frati mei intro noua tara unde viata noastra se va scimba. Ma voi indragosti? Voi trece peste trauma suferita acum 2 ani? Voi ramne împreuna cu Cash sau îl voi alege pe Sebastian ? Daca vreti sa aflati mai multe cititi cartea va pwp💋💋💋...