. 1.

471 8 1
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım oyüzden yanlışlarımı görmezden gelin.

Mardin diyince akla yemekleri yada evleri gelir akıla ama içerden öyle güzel degil bu Mardin her gün Bi hayat göçüyor bu mardin den.

Sabah güneşiyle uyandım yatagımdan kalkıp tolete gittim rutin işlerimi halledip daye (anne) dayenin yanına gittim.

Adım dilşa, 17 yaşındayım lise 3 e gidiyorum hayalim doktor olmak çocuk doktoru olmak istiyorum ama sadece istiyorum olamıyorum babam lise bittikten sonra okuyamıcagımı söyledi çünkü ağaların törenin yüzünden

İki abim var poyraz abim 28 yaşında Aras abimse 25 yengem var poyraz abimin karısı nurdan ismi 4 yaşındada ogulları doruk var.
Annem babam abimler ve yengemle yaşıyorum. Ben böyle dalmış tabagıma bakıyordumki konagın kapısı bir şiddetle acıldı baktığımda arın ağadı.

Arın ağa "nerdeler lan nerdeler o namussuzlar"

Babam "hayırdır arın şatogulu ne bu cürret"

"asıl size hayırdır hangi cürret benim bacımı kaçırır o namussuz ogulun"

"ne dersin sen arın ağa"

"ağam"

Arın ağa "ne var"
"bulmuşlar agam" dedi arkasındaki adam arın ağa dolaştırdı gözlerini avluda kenarda kahve rengi gözleri gördü korku ile bakıyodu o gözler o an hiç atmayan kalbi hızlandı büyük adam küçük kızı istiyordu.

"getirin" dedi adam küçük kıza bakarak içeri bacısıyla Aras girdi.
Aras ağa "bırakın lan dicleyi BIRAKKkl"

"sus lan" dedi adam dilşa ın babası "hüküm bellidir" dedi kızı nu hiç düşünmeden kız evladını sevmezdi zaten.
Aras ağa "nedir dedi kıza bakarak

" berdel"dedigi an kızın başından aşagıya kaynar sular döküldü tek kız oydu onunla olucaktı adam küçük kıza baktı kiminle dedi babası dilşa dedi kız gözlerini kapattı rüya dedi allahım bunların hepsi rüya kabus dedi gözlerin actı rüya degildi gerçekti

Arın ağa "kabul" dedi ve kızı bitirdi.

küçük GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin