Stojím před červenou lokomotivou, která má začít můj život v Bradavicích. Ten život který si všichni tak vychvalují. Sedm úžasných let s přáteli. Musí to být úžasné. Zatímco takhle přemýšlím, uvědomím si že už by jsem mohla nastoupit. I když vlak odjíždí až za 20 minut. Chci si alespoň najít volné kupé. Vešla jsem dovnitř. Moc lidí tady nebylo ale většina kupé do kterých jsem nakoukla byly obsazené nebo zabrané. Po nějaké době jsem našla volné kupé kam jsem si sedla. Vytáhla jsem knihu a začala si číst. Už jsem se začínala ponořovat do knihy když mi na dveře od kupé zaklepala nějaká dívka. Strčila hlavu dovnitř a zeptala se mě :,, mohla by jsem si přisednout?",, Jasně pojď" , kývla jsem na ní a ukázala na volné místo naproti sobě. Dívka si sedla.,, Lily", představila se.,, April", odpověděla jsem jí. Lily byla hezká zrzka se zeleným očima. A vypadala mile. Začaly jsme si povídat.,,Nevěříš co se mi stalo na nádraží",řekla Lily.,, Jen tak si tam stojím a rozhlížím se když v tom do mě narazí nějaký kluk s brýlemi a vrabčím hnízdě na hlavě. Omluvil se mi a potom se na mě podíval. A civěl na mě. Bylo mi to docela nepříjemné. Už jsem mu chtěla něco říct ale on vykřikl :nechceš jít na rande?",, Cože?", zeptala jsem se. ,,Na rande? A přitom to vypadalo že jste na dobré cestě stát se párem ale takhle to pokazil",pošťuchovala jsem Lily. No tak to ne, bránila se naštvaně. A nech mě domluvit, řekla. Zvedla jsem ruce v obraně a kývla ať pokračuje. ,,Takže...... Tak jsem se ho zeptala jako:cože? A on mi odpověděl, prý jestli nechceš na rande tajemná krásko. Tak jsem mu řekla že to raději skočím pod zde přítomný bradavický Express." A přitom jí cukaly koutky úst. Vyprskla jsem smíchy. ,,Zde přítomný bradavický Express?", zeptala jsem se jí. ,,Bože", pomyslela jsem si. Potom jsme si už povídaly o všem možném a ani si nevšimly že vlak už dávno vyjel jak z nádraží King Cross tak z Londýna. Řítily jsme se po loukách když jsem se jí zeptala:,, Do jaké by vlastně chtěla koleje.",, Hm...." Zamyslela se.,, Buď Havraspár nebo Nebelvír.",, Proč?," , zeptala jsem se. No v Havraspáru by jsem se podle mě cítila dobře, ale v nebelvíru jsou stateční a jednou bych chtěla být bystrozorka. Ale taky lékouzelnice takže proto Havraspár. A prostě mě to k těm kolejím táhne. A ani si nedokážu představit že by jsem byla ve zmijozelu. Není to špatná kolej ale ty barvy a jak asi vypadá jejich společenská místnost?! Četla jsem že je pod jezerem, ale já jsem spíš typ kde bude nějaká pohodlné křesílko a krb", zakončila svůj monolog.,,A ty?," zeptala se mě.,, Takže začneme úplně od začátku," řekla jsem.,, Zmijozel, Havraspár i Nebelvír jsou ty tři koleje mezi kterými se každý rozhoduje. Protože z nich pocházejí slavní lidé. Největší zájem je o Nebelvír a Zmijozel. To jsou taky koleje s velkou rivalitou. Když už by žák přemýšlel, co když se tam nedostanu, chtěl by Havraspár. Ale Mrzimor je až poslední. A mně zatím přijde jako nejzajímavější kolej. A kdybych se tam Teda dostala tak něco udělám. Mám prostě pocit že je to až moc opomíjená kolej. Něco aby o Mrzimoru už neuvažoval žák jak uvažuje ale ještě lépe,"uzavřela jsem svou řeč.,, Páni....." řekla Lily.,, To je úžasný. A pokud by nám to teda vyšlo, tak je mi líto že nebudem na stejný koleji.",, Na to mám plán," řekla jsem.,, Lily Evansová, staneš se mou kamarádkou, pro udržení kontaktu mezi oddělením na různé koleje? A v případě dostání se na stejnou kolej prostě kamarádkou?", zeptala jsem se.,, Lily na mě chvíli koukala jako na blázna ale potom přistoupila na mojí hru. Dala ruku na srdce a řekla : Emily nevimjakdalprotozejsimitonerekla, z případů nouze rozdělení na jiné koleje se stávám tvou kamarádkou. A v případě dostání se na stejnou kolej prostě tvou kamarádkou. Toto ti dne 1. září ve spěšném vlaku směr bradavice slibuji".,, Přísaháte?!, "zeptala jsem se jakoby Lily dávala neporušitelný slib.,, Ano" , řekla se stejně vážnou zamračení tváří jako já. Pak jsme se na sebe těmi zamračenými vyrazí koukaly půl minuty než jsme dostaly záchvat smíchu a válely se tam po sedačkách.,, Dobrý plán", řekla Lily se slzami smíchu v očích. Potom když jsme se uklidnily, zjistily jsme že už asi za hodinu budeme v Bradavicích. Zvláštní že ještě nejela paní s vozíčkem. Když jsem se na to Lily chtěla zeptat vtrhli k nám do kupé čtyři kluci. Toho vepředu. jsem poznala z Lilina vyprávění. Ale kdo jsou ti ostatní jsem netušila. Lily se zamračila na toho chlapce ve předu a dále se věnovala knize kterou před chvílí vytáhla.,, Ahoj holky", pozdravil kluk vepředu. Jen co jsem ho uviděla jsem si pomyslela, střapaté pako. Zvedla jsem obočí a podívala jsem na ně, ale pak jsem hrála Lilinu hru.,, Co čteš Lily?",zeptala jsem se jí jako kdyby tam žádný z těch čtyř nebyl.,, Ale to jsem teď dostala od rodičů, aby jsem měla, co číst v Bradavicích" ,pokračovala když pochopila kam mířím.,, Aha takže se jmenuješ Lily",zakřičel to pako. Málem jsem se neovládla a zaječela na něj, proč sakra řve, ale udržela jsem se.,, Hele je zvláštní že tady ještě nebyla paní s vozíkem že jo?", pokračovala jsem.,, To docela jo",odpověděla. A pak jsem se dostala k středu bodu mého plánu.,, Když o tom tak přemýšlím mohla by jsem se po ní jít podívat." Vstala jsem. Nejdřív, aby to vypadalo že je budu chtít obejít jsem se šoupla na jednu stranu k sedačkám. Ale těsně u kluků jsem se vrátila doprostřed a tím je donutila na ústup, až jsem je zamáčkla na chodbu a práskla za sebou dveřmi. Přes sklo jsem se na ně podívala a řekla : ,,tak a pokud v sobě máte špetku slušného vychování, tak se nebude dobívat dovnitř." A sladce jsem se na ně usmála.,, A to proč jako", zeptal se naštvaně střapaté pako. ,,Protože dámy se chtějí převléknout." Vyšlo to. Jak jsem si uvědomila tak tam musí mít někoho stydlivého, nemůžou tam být všichni arogantní blběčci jako vrabčí hnízdo, takže ten kluk s jizvickami zrůžověl a přinutil kluky odejít. Sedla jsem si zpátky na svoje místo a vítězně se usmála. ,,Páni,"koukla se na mě trochu obdivně Lily. To bylo super, řekla. ,,Že jo,ale málem mi to nevyšlo", oddychla jsem si. ,,Ale doopravdy bychom se měly obléknout do hábitů."
Ahooooooooooj, jsem tu s první kapitolou svého už druhého příběhu. Zaujalo vás to? Líbí se vám jméno hlavní hrdinky? Zatím ten příběh není sláva, ALE druhá kapitola bude mnohem lepší a bude se to stupňovat. (Už jsem jako James a Sirius, mám úplně stejně velké ego!!!! 😱😱😱) jinak setěším na další kapitolu kde bude zařazování.
Goodbye baby.
ČTEŠ
Mrzimorka v Bradavicích
FanfictionJe to obyčejná dívenka s velkými sny. Miluje tak opomíjenou kolej Mrzimor, a chtěla by se do ní dostat. Ale to hlavní. Chce svou kolej proslavit. Nechce už jen tak poslouchat všude okolo sebe :Hm....Mrzimor je jako fajn kolej ale mě přijde že je pro...