5. fejezet

73 4 0
                                    

Csak akkor tud beszarni a laptopom mikor ihletem van. Nézzétek el helyes írást telón utalok írni.

H- Ne haragudj de te ír vagy?- kérdezte kíváncsian.
N- Yep.
H- Honnan ismeritek egymást?- kérdezte érdeklődve
N- Anyám Texasban kapott munkát ahol Dani született. 4 évig együtt jártunk suliba, de aztán vissza kellett mennünk Írországba. Napokig sírtam, hogy vissza akarok menni.
H- És melyik suliba fogsz járni ?
D- Harry hagyd már ne kérdezz annyit
N- Az itteni suliba fogok járni- mosolygott
D- Várj mi? Mi is ugyan oda járunk- majd el lépet Harrytől és Niall nyakába ugrott boldogan.

Miután pár óra elteltével elköszöntek Harryékhez mentek. Videó játék párbajt tartottak, de egyikük sem koncentrált mert veszekedtek, Hogy Harry meg akarja óvni Nialltól a lányt.
D- De Harry . Már rég óta ismerem
H- Ez az. Évek óta nem láttad  ki tudja lehet megváltozott. – valaki kopogót és ezzel megszakad a beszélgetés- Még nem feleztük be.
H- Louis?
L- Hali. A barátnőd ott felejtette a táskáját.
H- Louis ő nem a barát...- kissé megszédültem
L- Jól vagy?- kérdezte aggodalmasan.
H- Én csak – és kiszaladás, már csak feketeséget láttam

Louis
Épp a barátnőjének vitte volna vissza a táskát mikor megszédült és elájult. Csak magamat szidtam , hogy nem kaptam el ,pedig focista lévén jó reflexeim vannak. Fogtam beültettem a kocsiba és elvittem a kórházba.  Nagyon aggódtam már 2 napja nem kell fel. Amint a nővére megtudta hogy kórházban van azonnal ide sietett. Szomorú, dühös és magatehetetlen vagyok. Azt akarom hogy fel kelljen.  A barátnője és én nem messze Harrytől ültünk. A nővérének vissza kellett mennie dolgozni.
L- Hé. A barátod meg fog gyógyulni – mondtam miközben a vállamon sírt
D- Harry nem a másik.  Ő a legjobb barátom.- suttogta
Nem tudom miért de mikor ezt meghallottam egy mosoly suhant át az arcomon, amit a lány észre is vett.
D- Tetszik? Ezért voltál egész végig mellette igaz?- meglepetten nézek rá.
L- MI?- enyhe köhögés szakít félbe.
H- Dani- nyöszörögte
D - Harry- mondta könnyes szemekkel és átölelte a göndört.

Latva ezt a jelenetet furcsa féltékenység lett urrá rajtam. Nem , nem , nem hiszem;nem is ismerem rég.

H- Louis?
L- Hello
H- Mit keresek itt? Ti mit kerestek itt?

Harryt azzal a feltétellel engedték haza ha pihenjen sokat. Bár nem ütötte meg magát nagyon de a pihenés jot tesz neki. Mivel a parkoló tele volt az ajtótól messzebb álltam ezert tolókocsival toltam  ki Harryt. A kocsimhoz érve próbált felállni , de az állapota miatt nehezen ment.

L- Hé! Mit csinálsz? - rohantam oda mielott elesett volna.
H- Csak próbáltam felkelni hogy beüljek a kocsiba.
L- Várj segítek!

Egy hosszú 20 perces ének , alvás majd ujra ének utan megérkeztünk hozza.  Majd felvittek a szobájába es le tettem az ágyára és  betakartam.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy csésze teával kezdődött(LARRY)Where stories live. Discover now