Έτσι αρχίζει η ιστορία...

177 7 1
                                    

Ελενη,Κώστα κατεβειτε φωνάζει η μητέρα τους για πρωινό η Ελένη κατεβεικε φοβισμενη τι έχεις Ελένη την ρωταει η μητέρα της της λέει πως εχθές είδε κάποιον να την παρακολουθεί στο δωμάτιο η μητέρα της παραξενεφτηκε και της λείε μην ανησυχείς ι ιδέα σ θα ήταν αφού εφαγαν το πρωινό τους πήραν το λεωφορείο και πήγαμε σχολείο η Ελένη πηγενει 2 λύκειο και ο Κώστας 1 λύκειο. Φτανουν στο λύκειο και η Ελένη τρεχει να δει που είναι η κολλητή της για να της πει τα νέα μωρη που είσαι σε ψάχνω εδώ και 10 λεπτά τι έγινε ρεε ηρέμησε εχθές σαν πήγα να κοιμηθώ ένιωθα κάποιον να με κοιταει τρομαγμενα από το παράθυρο μ ακουγα να με φωνάζει ,έλα βρε Ελένη νόμιζα έγινε κάτι σοβαρό ,σοβαρεψου σοβαρά είμαι γτ δεν με πιστευει κανένας γαμώτο
Χτυπαει το κουδούνι για μάθημα αντίο Ελένη τα λέμε στο δειαλειμα αντίο ,σαν κάθεται η Ελένη για μάθημα νιώθει το ίδιο συναίσθημα όπως και στο δωμάτιο της κκθταζει απο το παράθυρο και βλέπει μια μαύρη σκιά να εξαφανιζεται τρομαγμενη τρεχει έξω στις τουαλέτες και κάθεται σκεφτεται αυτά που της συμβαίνουν και ακούει να ανοίγει η πόρτα ποιος είναι φωνάζει τρομαγμενη δεν απανταει κανένας ξαναρωταει ποιος εισια τίποτε ,μια φωνή ενός άντρα της λείε ψιθυριστά έλα ρε Ελένη γτ τρομαζεις εγώ είμαι ο δαίμονας δεν πρέπει να με φοβάσαι εγώ δεν θα κάνω κακό σε εσένα θα κάνω κανο αυτό που μου λες η Ελένη τρεμει και φωνάζει δυνατά φύγε μακριά μ φύγε και ξαφνικά ακούει την κολλητητ της να της λέει τι επαθεες γτ φωνάζεις μόνη σου στις τουαλέτες αυτή τρομαγμενη της λέι αυτό που έγινε και πάλι δεν την πίστεψέ καλά καλά δεν θα σου πω τίποτε από εδώ και πέρα ,και έφυγε από τις τουαλέτες η Ελένη έπιασε την τσάντα της και πήγε βιβλιοπωλειο έπιασε το αγαπημένο της βιβλίο και καθησε στην ησυχία να διαβαζει ξαφνικά πάλι νιώθει να την παρακολουθεί κάποιος και αρχίζει να τρεμει ακούει να της ψιθυριζει κάποιες στο αυτί πάλι εγώ είμαι δεν μπορείς να με αποφεύγεις κάθε φορά και δεν κανει να με φοβάσαι τόσο πολύ σου το ξανά είπα εγώ δεν θα σου κάμω κακό ,η Ελένη τρομαγμενη πέταξε το βιβλίο και άρχισε να φωνάζει γτ δεν με αφήνεις στην ησυχία μου , έρχεται ο υπεύθυνος και της λείε εδώ δεν φωναζουμε σας παρακαλώ να χαμηλωσετε τον τονο της φωνή σας αυτή σηκωθηκε και έφυγε πλέων δεν ήξερε που να πηγενε για να ένιωθε ασφαλής στο τέλος αποφάσισε να πάει στο γήπεδο εκεί που υπάρχει πολλύς κόσμος έβαλε τα ακουστικά και σκεφτούν αυτά που τις γινοταν καιγξερε πως ούτε η κολλητή της ούτε η μητέρα της δεν την πιστευε και έτσι αποφάσισε να το ξεχασει περάσε η ώρα σχοαλασε και πήρε το λεωφορείο πηγε σπίτι ανέβηκα στο δωμάτιο πέταξε την τσάντα και ξαπλωσε στο κρεβάτι με τις σκέψεις ήρθε η μητέρα της στο σπίτι μπαίνει στο δωμάτιο και βλέπει την Ελένη ξαπλωμενη με τα ρούχα του σχολείου η τσάντα κάτω στο πάτωμα και η Ελένη με τα ακουστικά στα αυτια την ρωταει η μητέρα της τι έχεις καλά είσαι τρομαγμενη απανταει ναιι απλά θέλω να μείνω μόνη μου για λίγο η μητέρα έφυγε από το δωμάτιο και μετά από 1 ώρα φωνάζει ημητερα τον Κώστα και την Ελένη για φαγητό κατεβαινουμε και οι δύο όλοι τρώμε εχτος την Ελένη απλά κάθεται και ανακατευει το φαγητο σιγά σιγά και σκεπτικη της λέει η μητέρα φάε αγάπη μ η Ελένη λείε τελείωσα δεν θέλω άλλο και πηγενει πάνω στο δωμάτιο και ξαπλωσε ξανά ούτε τα μαθήματα της δεν έκανε ούτε το πρόγραμμα δεν άλλαξε ούτε τα ρούχα της ξαπλωσε και κοιμηθηκε την επόμενη μέρα χτυπαει το ξυπνητήρι και ξυπναει στα γρήγορα ετοιμαζει την τσάντα αλλάζει τα ρούχα και τρεχει για το λεωφορείο χωρίς να φάει το πρωίνο της.

Δαιμονας 😈Where stories live. Discover now