4

848 68 17
                                    

Chan''ဟို.....ဟို...လြတ္. .လြတ္ေပးပါ.....''

Kai''babyက အခုမွ စကားစေျပာတက္တာလား....''

Chan''ဟမ္....မဟုတ္....မဟုတ္ပါဘူး.....''

Kai''ဟုတ္လား.ကိုယ္က မသိပါဘူး အခုမွ စေျပာတက္တယ္ထင္ေနတာ....''

လြတ္ေပးလိုက္ေတာ့ ကားမွန္ထဲက အျပင္ကိုေပါက္ထြက္သြားမတ့ဲ ထိုင္ၿပီးမ်က္ႏွာလႊဲထားတ့ဲ ကေလးငယ္ မ်က္ေလးကလည္း ရဲတြတ္ေနတာဘဲ....ဟူး စိတ္ထိန္း စိတ္ထိန္း ၾကာရင္ ဆြဲနမ္းမိေတာ့မယ္.......ျမန္လိုက္တာေနာ္ babyတို႔အိမ္နားေရာက္ေတာ့မွာ......

ဒီေန႕မွ ကားစီးရတာ ဘာလို႔ၾကာေနတာလဲမသိဘူး ဟင့္ အိမ္ကိုျမန္ျမန္ ျပန္ေရာက္ခ်င္ေနပါၿပီဆိုမွ......

Baek''chan ငါဒီေန႕ ေက်ာင္းမတက္ဘူးေနာ္ ေမာင္န႕ဲလည္မလို႔....''

Chan''ငါလည္းလိုက္မယ္ေလ....''

Baek''မင္းကဘာလိုက္လုပ္မလဲ သူမ်ားအတြဲေတြၾကားမွာ....''

Chan''ငါ မင္းလူႀကီးရ႕ဲ သူငယ္ခ်င္းကု္ိေၾကာက္တယ္....''

Baek''kaiကိုလား မင္းန႕ဲ လိုက္ပါတယ္ကြာ မင္းကလည္း.....''

Chan''ဘာေတြေျပာေနတာလဲ......''

Baek''ဟုတယ္ kaiက မင္းကိုႀကိဳက္ေနတယ္ထင္တယ္...''

Chan''ငါ ေက်ာင္းျပန္ေျပာင္းရမလားဟင္......''

ေက်ာင္းေရွ႕ေရာက္....ေက်ာင္းေပါက္က နံရံမွီၿပီး phသုံးေနတ့ဲ kai.....

Baek''ေသခဲအုံးမယ္ ဟိုမွာ မင္းခ်စ္ခ်စ္ႀကီး....''

Chan''ဘာ ဟမ္ သယ္သူ....''

Kai'' baby.....ကိုယ္ေစာင့္ေနတာၾကာၿပီ လာ ေက်ာင္းထဲဝင္ရေအာင္....''

Chan''မလိုက္....''

Kai''baek မင္းကို ohseေစာင့္ေနတယ္တ့ဲ .....''

Baek''ဟုလား ေမာင္ေတာ့ ေစာင့္ေနရေတာ့မွာဘဲ....''

ႏႈတ္ေတာင္မဆက္ဘဲ ေျပးထြက္သြားတ့ဲ baek လည္ရင္း ကားဘီးေပါက္ပါေစ ဟုတယ္ကိုဘဲ......

Kai''ေဟး....ဘာေတြ ေျပာေနတာလဲ.....''

Chan''ဘာမွမေျပာပု ဟြန႔္....''

ေျပာၿပီး ေကာ့ေတာ့ေကာ့ေတာ့န႕ဲ ေလွ်ာက္သြားတ့ဲ chan.ဟူး ကိုယ္မင္းကို အရမ္းခ်စ္တယ္ chan....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 14, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

falling In LoveWhere stories live. Discover now