Ahojte.
Po dlouhém rozhodování jsem se rozhodla založit knihu s covery. Ráda bych byla zde aktivní a nové covery přidávala co nejčastěji.
Budu se snažit vyhovět vašemu přání, ale někdy to bohužel prostě úplně nepůjde, proto se předem omlouvám.
Přijímám první objednávky, proto mi tohle napište do komentáře:
Název - Určitě každý příběh má svůj název :D
Autor
Stručný popis příběhu - Můžete klidně jen zkopírovat z vaší knížky :)
Pozadí - Tady by mělo být napsáno, co příběh vystihuje, nebo kde se příběh odehrává/hlavní místo příběhu. Samozřejmě nemusíte nic psát, klidně to nějak domyslím sama:)
Postavy - Napište mi jak byste si postavy představovali, kolik jich má být. Jejich vlasy, oči. Snažte se být přesní a nebo mi rovnou napište slavnou osobnost, která by měla postavu představovat.
Ladění barev - Není to úplně důležité, klidně napište jen jestli chcete spíš veselejší nebo smutnější obálku.
Žánr - Není to úplně důležité, ale hodí se.
Speciální přání - Výrazy postav, oblečení postavy.
Email - Sem vám pošlu cover v dobré kvalitě.
Požadavky
- je mi jasné, že moje covery nejsou na profesionální úrovni, někdy se nepovedou tak, jak by měli, ale prosím dejte mi vědět, kdyby se něco nelíbilo nebo kdybyste prostě cover nechtěli použít, úplně to pochopím<3
- pokud použijete, dejte mi prosím kredit nejlépe do popisu příběhu
- kdyby se cokoliv změnilo (nebudete příběh vydávat, rozhodnete se změnit si cover) dejte mi vědět, nebudu se na vás zlobit, ale radši bych to věděla od vás, děkuju:)
+ předem děkuji za jakékoliv objednávky <3
ČTEŠ
million pieces of covers
RandomAhoj, rozhodla jsem se vytvořit knihu na covery, protože mě to po dlouhé době začalo docela bavit:) doufám, že se vám moje tvorba bude líbit! <3