Merhabaaa evet biliyorum çok uzun zamam oldu ama cidden hiç vaktim olmadı 15 tatile girmişken 3K olmuşuz bu yüzden yb atmaya karar verdim iyi okumalar...
@parkrose:It's been a long time my sis...@lisa🖤
lisa, jichukim,jenkim
ve 4.373.845 diğer
kişi beğendiBu gönderi yorumlara kapanmıştır.
3 ay olmuştu ve bu 1 ay içinde kendimin bile tahmin edemeyeceği olaylar yaşadım. Uzun süre sosyal medyadan uzak kaldım çünkü bu 3 ay içinde herşey çok saçma bir hal aldı. İlk olarak Yoongi, Yoongi ile aramızda çok garip şeyler vardı yani buna bir anlam koymuyorduk fakat birbirimize gerçekten sevgiliymiş gibi davranıyorduk, fakat birden bire yoongi değişti bana birdaha ona yazmamamı, ondan uzak durmamı söyledi beni takipten çıktı ve her mecradan engelledi kendimi işte o zaman çok kötü hissettim çünkü ben cidden yoongi'yi seviyordum kimseye bu durumu anlatamazdım çünkü Lalisa güçlü bir kızdı bir oğlan yüzünden bu hallere düşemezdi değilmi? yani düşmemeliydi. Bu olay yüzünden kendimi yeterince paralamışken daha bu olayı atlatamadan benim için yine çok üzücü bir olay yaşadım, rosé ile olan kavgamız, çok anlamsızdı fakat kavgaydı işte nedenini anlatmak istemem çünkü bu sefer kendimi daha kötü hissederim rosé ile 2 ay boyunca küs kaldık fakat ben bunu asla istemedim rosé benim ikizim gibiydi herşeyimdi, herşeyimi onunla yapmıştım, kaç yıldır beraberdik ama işte tek bir tarafın istemesi ile olmuyor bazı şeyler. Fakat şimdi Rosé ile eski günlerimize geri döndük ve ben bu süreç içinde onlara çok değer verdiğimi çok iyi anladım ve yoongi olayını kızlara anlattım şimdi yoongi'yi unuttum sanırım her ne kadar çok şey yaşanmış olsada artık unutuldu geriye bakmanın bir anlamı yok çünkü yaşlandığım zaman geriye bakmak istiyorum ve güzel anıların kaldığını görmek istiyorum şimdi Lalisa geri dönecek ve saçma insanlar için canını sıkmayacak...
@lisa: you left me alone in dark. but you were wrong. cause I'm not afraid of the dark. And now i left you behind. And I have no business with those left behind.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoonlice//Sillage
Fanfiction"kendimden nefret etme sebebimsin çünkü seni kaybettiğim için kendimden nefret ediyorum"