Anlamadığım Jeff'in neden kaçmasıydı? geçmişle mi alakalı? çünkü Jeff'i kovalayan kız Jeff'in aynısı gibi? bir de şu Jane the killer denen kız da sinirlenmiş mi yoksa mutlu mu bakıyor bir türlü anlamadım. Şu lanet maskesini aslında bi çıkarsa anlayacam da.. her neyse ben bunların geçmişlerini baya öğrenmek istiyorum. Mesela nasıl katil olduklarını? Neden katil olduklarını? ve diğer her sorumun cevabını öğrenmek istiyorum. Merak edip şu Jane denen kızın yanına gittim. 'O korkumu nasıl yendiğimi bilmiyorum' koltukta oturuyordu fakat boyu eğikti, yani bu onun mutsuz olduğunu gösteriyor. Bende onun yanına masumca oturdum ve onunla konuşmaya çalıştım. Ona ilk başta merhaba dedim, bence böyle başlamak daha iyi oldu nasılsa bir katille konuşuyoruz. Bir kötü söz ağzımdan çıktığı gibi kesebilirde yani o yüzden konuşmamıza da dikkat etmek lazım dimi? Jane birden bana merhaba diyince şuan bir katille konuşacağımı anladım.
Amelia: Ş-şey acaba geçmişinde neler yaşadığını anlatır mısın?
Jane the killer: Bilemiyorum, anlatınca daha da kötü ve daha fazla sinirleniyorum.
O böyle söyleyince garip oldum. Demek ki kötü bir şey yaşamış.
Amelia: Merak etme, seni zorlamak istemiyorum sadece çok merak ettim.
Jane the killer: Pekâla madem bu kadar çok istiyorsun bir seferlik anlatabilirim.
Aslında mutlu olmuştum, çünkü bir katilin geçmişini öğrenicem hem de bir katilden.
Jane the killer: rainbowblogs arkadaşlar hikayeyi burda çok güzel anlatmış :) o kullanıcıya tıklayıp hikayeyi öğrenebilirsiniz. Birde ilk başta Jeff'in hikayesi de var bilmeyenler okuyabilir.
Jane the killer: İşte hikayem bu kadar.
Gerçekten geçmişinde Jeff var ve Jeff Jane'nin ailesini öldürüyor? fakat bana Jeff'in de hikayesi lâzım çünkü Jane'le iyi bir bağlantıları varken Jeff psikopatlaşıyor ve Jane'nin hem annesini hem de babasını öldürüyor. Bu Jeff nasıl psikopat olabiliyor ki? Jane'e Jeff'in hikayesini anlatmasını tam isteyecektim ama belki daha sinirlenip boğazlarıma yapışıp beni boğabilir? ya da öldürebilir de? bu yüzden sormaktan vazgeçtim. Jane'e sadece..
Amelia: Keşke merak etmeseydim, özür dilerim.
Sadece bunu diyebilmiştim. O bana sadece..
Jane the killer: Sorun değil.
Diyip hemen koltuktan kalktı ve bir odaya gitti. Sanırım morali baya bozulmuştu. Neyse, şuan sadece benim için Jeff'in geçmişini öğrenmek kalmıştı. Jeff'i bulmaya gittim fakat o Jeff'e benzeyen kız da onun yanındaydı. Jane bana geçmişini anlatırken sadece Jeff'ten bahsetti, ama o Jeff'e benzeyen kızdan değil? Şuan Jeff'ten bende Jane kadar nefret etsem de öğrenmem lazımdı. 'Bizim Amelia korkusunu yenerek yanına gidiyor'
Amelia: Jeff seninle konuşmam lazım. Dediğim an da o Jeff'e benzeyen kız benim..YARIDA KALDI XD
•dEvAm eDiCeK•