Zmiana

105 3 0
                                    

Pov:Julka

Jest  czwartkowy wieczór po obublikowaniu odcinka z Kacprem na moim kanale  pełno fanpage zaczęło mnied oznaczać na instagramie.
Przez te wszystkie shipy zaczynam więcej myśleć że   się chyba zauroczyłam no sama nie wiem. Z całego teamu jest dla mnie najmilszy i troskliwy. Ale przecież powiedział na filmie że nie będziemy razem ale..... to było dawno.
Nie chce się zakochać bo potem nie będę mogła Przestać o nim myśleć i później mnie zrani i napewno nic z tego nie będzie. Muszę Przestać o tym myśleć.


Pov: Kacper

Nie wiem czemu ale czuję jak jestem przy Julce że to z nią chce być przez całe życie. Ona ma 16 lat i napewno nie będzie chciała 5 lat starszego chłopaka bo powiedziała że woli młodszych ale to było dawno. Nie wiem czy to trochę wstyd ona przecież nie jest nawet pełno letnia nie będę mógł chodzic z nią do klubów itp. Ale jednak czuje coś do niej.
Wstyd mi było powiedzieć o tym stuu bo by mnie wyśmiał, więc poszlem do Dubiela bo nie raz zwiezal mi się z uczuć do Lexy. Zaradził mi żebym nagral film o które prosili widzowie czyli np. Udajemy parę ale udaje jej chłopaka ale nie wiem czy ona będzie zachwycona tym pomysłem. Będę ją chyba zaczynał podrywać bo nie wytrzymam udając że nic do niej nie czuję ale nie będę nachalny, powoli.

JULKA&KACPEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz