"Не ме докосвай Джънгкук"
"Нана не искам да те нараня"
.
.
.
.
.
.Здравейте моето име е Нана. Аз съм на 18 години и живея сама и тъкмо завърших.С мойте приятели,които се казват:Макс ,Лукас,Изабел,Томас,Грейс и най-добрата ми приятелка Алис.
Ще ходим на семейния ни остров "РАЙ",за да купонясваме и да щуреем. Нямам търпение...
Ще бъдем там за няколко месеца още не сме решили. Трябва да си оправя багажа и след това с Алис ще ходим до мола, за да на пазаруваме разни неща най-важните от които вода и храна. Извадих си големия сак, защото не отиваме за малко време и започнах да си оправям багажа.
~Skip time~
Почти си оправих багажа и телефона ми звънна беше Алис.
Разговора по телефона
Али:Нана готова ли си с багажа?
Нана:Да, почти.
Али:Добре идвам да те взема и да ходим до мола.
Нана:Добре чакам те.
Край на разговора...
Облякох се с бяла тениска и черни къси панталонки и Али дойде и отидохме до мола там пазарувахме най-различни неща разбира се не забравихме да вземем и алкохол също и не пропуснахме като маниаци на тема шопинг да си купим и дрехи. Също си купихме бански и др. неща.
И като излязохме от мола вече се беше стъмнило. Наистина времето лети. С Али се разбрахме да спи у нас и утре заедно да тръгнем и да се срещнем с другите.
Прибрахме се и си оправихме багажа също и храната и взехме лекарства за всеки случай и си легнахме.
~На следващия ден~
Али:Нана ставай ще закъснеем
Нана:Още 5 минути
Али стана и ме избута от леглото като започна да се смее.
Али:Обличай се и да тръгваме
Нана:Добре де
Станах някак си и се облякох така'
Оправихме се , сложихме всичкия багаж в колата ми, които не беше малко и тръгнахме към пристанището. То беше на 10-15 минути от нас и не пътуване много дълго.~След 15 минути~
С Али при стигнахме на пристанището и отидохме до яхтата ми там бяха всички и чакаха само нас.
Макс:Айде момичета какво стана?
Али:Нана пак се успах
Всички започнаха да се смеят
Нана:Ха ха ха много смешно все едно не се познаваме. Хайде да тръгваме, защото нямам търпение.
Грейс:Хайде да се качваме и да тръгваме, защото пътят не е никак малко.
Яхтата изглеждаше така'
Качихме се и потеглихме'
Нана:НЕКА КУПОНЪТ ДА ЗАПОЧВА
Изкрещах и всички с мен.
Това ще бъде много интересно пътуване...
Следва продължение...
Здравейте съжалявам, че не съм толкова редовна и все още не съм довършила другите си истории просто изведнъж се сетих идея за тази книга и просто реших, че тя ще бъде първата завършена моя книга.
Обещавам, че ще опитам да бъда по редовна и да качвам често.Съжалявам ако има грешки и се надявам да ви хареса идеята ми. Малко е странна, но просто реших, че ще я пиша.
Моля гласувайте и коментирайте...
Обичам ви ииии❤❤❤❤💜💜❤💜💜
YOU ARE READING
"They"
Fanfiction"Не ме докосвай" - ... "Не искам да те нараня" - Джънгкук... Четете и ще разберете...