Hergun sol yanimin sirtima vurusuyla uyaniyorum. Belkide kalsaydin,boyle bakmazdim dunyaya hergun. 05061385110 icinde yokluk yasattigin icin,kalbim ve ruhum seni asla affetmeyecek. Varlik icinde yokluk nasil olur anlatsana bana. Her gelisinde gitmeyecegim diyorsun ama cekip gidiyorsun... Her gelisinde,maviligine bakmaktan yalanlarini dinliyemez oldum mavi sandigim adami.! Ask senin icin kucuk bir kivilcim miydi bilmiyorum. Fakat benim icin,ahiretteki gulusumdu. Herkes ölmüs ama bir aci dikmis yuregime. Paramparca ruhum,bir parcasi kaybolmus. Ve birak artik gitmeleri kal yanimda. Gitmekte neymis.! Gitmek,sevgisizlikle mi yarisir . Sevseydi gitmezdi diyorum. Bir yandan yaralarimi sarmaya calisip,bir yandanda beynimin icindeki sevginin sesini susturmaya calisiyorum. Sen aski terketmek mi sandin.? Terkedislerini,uzerimdeki mavi kiyafetlerle atlatirim sandim ama uzerimdeki kiyafetler kefenim olmaya donustu. Kiminle soluk soluga uyuyorsun bilmiyorum ama sen varken aci ve huzun yoktu. Sen olsaydin,belki yoklugun her gece kar gibi beyaz kefen olmazdi uzerime... Vazgectim inan,kendimi iyi etmeye cabalamaktan. Vazgectim,istemiyorum iyi olmak. Tek seferde ölmek ve kurtulmak isterdim,ancak;her gece yavas yavas ölmek daha cok acitir bu bedeni.. Her gelisinde gidecegine,bir kere sorsaydin ya neyin var diye...! Sen gittin ve sonra bir baktim ki mezarlik olmus her taraf. Simdi bende gitmek istiyorum,fakat senin oldugun bir sehire.