Part 2

7 0 0
                                    

2 bulan kemudian.

Semua harta wasiat jatuh ketangan Ana sepenuhnya. Aryana menjadi CEO dan pemegang saham terbesar. Separuh pemigang saham tidak berpuas hati kerana Aryana mendapat jawatan CEO disebabkan usianya baru saja 21 tahun.

Ana memulai kehidupan seperti biasa. Pergi ke pejabat seperti biasa mengantikan tempat ayahndanya. Ramai penegang saham turut terkesan atas pemergian CEO serta isteri beliau. Semejak Aryana menjadi CEO serta merta ramai perkerja yang telah dibuang kerja kerana menyalai guna wang syarikat dan Aryana mendapati beberapa orang perkerja ayahnya telah mencoba mengambil hak Aryana.

'Tuan Muda, kami telah memperhatikan Cik Aryana , sepertinya ada musuh memperhatikan seperti kami. Besar kemungkinan musuh ingin menyerang Cik Aryana. Apa yang harus dilakukan Tuan Muda?' 'Perhatikan musuh perhatikan Aryana, pastikan dia selalu dilindungi.'


'Tak guna punya budak! Aku fikir kamu hapuskan dia sama seperti orang tuanya! Kenapa Aryana masih hidup sampai sekarang?!! Apa kamu fikir duit upah yang saya beri pada kamu itu tidak cukup?!! Sekarang aku mahu kamu bunuh Aryana secapat mungkin! Jangan tinggalkan kesan sedikit pun! Berambus semua!!!


'Tuan muda, nampaknya Engku Jamal bertindak ingin membunuh Cik Aryana.' 'Panggil orang kita untuk hapuskan Engku Jamal dan keluarganya lain. Jangan seorang pun tinggal.'

Sementara Engku Jamal dan Engku Karmilah menikmati minum petang, tanpa mereka sedari mereka sedang dikepung dan semua anak buahnya telah pun mati. Sebiji bom telah pun dibuang dihalaman rumah dalam masa 3 saat rumah 2 tingkat itu pun roboh dan mereka yang berada dalam rumah itu telah pun mati akibat bom tersebut.


(Mnta maaflah kalau merapu😂 otak beku. Harap sudi la baca comment apa yg patut. Che pun pening sebenarnya)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cinta atau Hati?Where stories live. Discover now