Párty🎈

626 23 0
                                    

Šli jsme teda s nima na být šli jsme pěšky asi 5 minut a došli k velkemu domu...David zazvonil a otevřel nám Dejan(psycho rhyme) ten hlas jsem poznala i přes zvonek protože ho poslouchám snad vždy...
Šli jsme dovnitř a tam byl Martin(Grey),sharlota,koukr a rhyme.
Se všemi jsme se pozdravily a sedli David z kuchyně donesl krabici plné vína a otevřel jednu láhev a napil se z ní pak ji podal Petrovi ten se napil a ten to poslal dál a takhle jsme jeli kolečka dokud se nevypila....jak mile se vypila tak dejana napadlo zahrát si čárový kód já a ani Terka jsme to neznali a tak nám to vysvětlil šlo v podstatě o to každý dostal svou láhev a dostal otazku jestliže na tu otázku odpověděl tak se napil a jestli že ne tak si sundal kousek oblečení a musel si dát 4 loky.
Nejdříve jsme hrát nechtěli ale pak jsme souhlasily po 45 minutách jsme s Terkou skončily jen ve spodním prádle a tak jsme raději už ukončily hru...
David na to hned odovedel: škoda mohla být zábava a Petr se i tomu zasmal.
Já se začla raději rychle oblíkat s Terkou jsme navrhli že už půjdem ale nakonec jsme ještě zůstali.
Všichni už odešly tak jsme chtěli jít také ale byly jsme tak unavené a opilé že jsme nedokázali ani postavit a tak nám kluci navrhli že mužem u nich přespat a my souhlasily nějak jsme se doplatily do ložnice a tam si lehli my s Terkou spali na posteli a kluci dole v obýváku....

Tak a takhle dopadla party jestli se vám líbil tenhle díl tak mě prosím podpořte hlasem a můžete napsat do komentářů nápad na další dily..❤️🎈

miluj mě jako posledníKde žijí příběhy. Začni objevovat