1.Bolum : Gediz ışıklı Muglaya Dönüyor

498 13 4
                                    

Gediz Sağdıcı Sancar efenin düğünü için Japonya'dan Muğla' ya geri dönüyordu . Havalimanına geldiğinde telefonum çalmıştı arayan ablamdi içimden kesin bizimkiler sıkıştırıyor diyerek açtım telefonu . Söyle ablalarin gülü dedim . Ablam neredesin sen hadi düğün başlayacak hala ortalıkta yoksun diye sitem etti bende gülerek kim zorluyor seni Sağdıcım ise bir kere annem ise iki kere oksur dedim. Ablam üç kere oksurunce ah ablam iki taraftanda  baskı altında alınmışsin dedim gülerek . Telefonda eğer düğüne yetisemezssen Sağdıcım kalmayacak sesi dedi geldi ooo damat dedim gülerek. Ne var lan en hızlı şekilde uçağa binip geliyorsun Gediz ışıklı dedi Sancar . Tamam oğlum sakin şuan havalimanındayim düğün zaten akşam yetisirim merak etme dememe kalmadan telefon kapandı. Uçağa bindim.  Uçakta sağ tarafimda çok güzel bir kadın ve yanında küçük bir kız çocuğu vardı.  O sırada çantasından küçük defter düştü yere. Eğilip vermek aldığım sırada o da eğildi defteri aldım ve ona verdim göz göze geldik o kadar güzel bir kadındı ki tanışmak istiyordum elimi uzatıp gediz ben gediz ışıklı dedim o da ürkek bir şekilde Nare Çelebi diyip elimi tuttu . Nare Çelebi ? İnanamıyorum Muğla semalarında bir nare adında biri daha dedim . Anlamadım dedi. Bende bizim oralarda bir destan var yarıcının oğlu ve sefirin kızı birbirlerini çok seviyorlarmis ama kızın babası evlenmelerine  izin vermiyormuş kızda bizim yarıcının oğluna kaçmış ve evlenmişler ama o gece kız ortalıktan kaybolmuş o günden sonra ne gören var ne duyan kimse kıza ne olduğunu bilmiyor. Kimi alacakus oldu uçtu diyor kimi balık oldu diyor . Gülerek yoksa sen o destanda ki kizmisin dedim. Yok daha neler dedi. Yanında ki kardeşin mi ? diye sordum. Hayır kızım beraber büyüdük ben küçük yaşta anne oldum dedi. Ee babayı evde bıraktınız ana kız geziyorsunuz baba da sizinle mi büyüdü dedim. O da hayır ayrıldik dedi. Ben napacagimi şaşırdım . Hayırlı olsun, hayırlısı olmuş, iyi olmuş gibi şeyler saçmaladım güldü . Uçak Muğla havalimanına inmişti. Telefonu açtığımda 5 cevapsız arama gördüm hepside sancardi. Araba kiralayıp düğün yerine gittim. Sancar neredesin lan arıyorum açmıyorsun diye sitem etti. Bende geldim oğlum işte he burada Japonlara işi bagladim dedim . Hay baslayayim işine ne iskolik adamsın sen dedi. Ee hadi düğün başlasın artık dedim. Bizim köyün delisi kavruk var eee gediz ağa da geldiğine göre zeybek oynasın efeler deyip ikimizi çekiştirerek ortaya getirdi.

 Bizim köyün delisi kavruk var eee gediz ağa da geldiğine göre zeybek oynasın efeler deyip ikimizi çekiştirerek ortaya getirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam zeybek oynamaya basliycaktik ki kulağıma tanıdık bir ses geldi. Kafamı oraya çevirdim bu o uçaktaki kadındı.  Sancar efe kızını getirdim dedi. İçimden bir dakika o nare , bu nareymis diye geçirdim. Ortalığı karıştırdı ve kızı alıp gitti bende arkasından gittim nerede kalacaklarını merak ettim. Küçük bir kulübeye geldiler ama hemen çıktılar evden. Beni görünce bir şaşırdı seni Sancar mi gonderdi dedi. Hayır onun bunu düşünecek hali yok şuan dedim. Eğilip yanındaki kızıyla tanıştım o kadar güzel bir kızdı. Merhaba gediz ben dedim. Bende melek dedi ve elini sıktı. Nerede kalacaklarını sorduğumda arabada dedi nare. Gidecek yeriniz yok mu ? diye sorduğumda burda kimsem yok dedi. O zaman bana gidiyoruz gece gece bu iki güzel hanımefendinin arabada yatmasına izin veremem dedim. Nare hayır diye diretti gözlerinin içinde korku vardı  . Merak etme seni koruyacak bir annem ve ablam var ama istemezsen bizim otellerden birine de yerleştirebilirim seni dedim. Tamam sana gidelim dedi. Beraber arabaya binip eve geldik . Melek uyuyakalmis uyanmasın diye kucağıma aldım. Eve girdik. Salona gelince ablam nare hoşgeldin dedi. Nare şaşkınca bir bana bir ablama bakıyordu ablam hiç sasirma bu serseri benim kardesim dedi. O da senin yurtdışında okuyan kardeşin vardı dedi bende o benim dedim gülerek. kucagimdaki melegi yatirmak için odaya cikip geleyim konuşuruz dedim. Nare bende çok yorgunum bende geleyim dedi ben de tamam dedim. Yatacağı odayi gösterdim ve meleği yanına yatırdim. Sonra odadan çıktım. Aşağı indiğimde ablam beni bekliyordu belli ki sorguya cekicekti ama hiç konusmak istemiyordum. Ablama abla bugün degi yarın çekersin sorguya diyip muzipce sırıttim ablam gediz dese de iyi geceler diyip odama çıktım. Odada Sancara mesaj attım. Senin kapıya attığın kız benim evimde haberin olsun . He bir de Allah belanı versin sağdıç yazıp gönderdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbim Kalbine SürgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin