(Zanim zaczniemy, chciałabym tylko powiedzieć że przenosimy się do momentu gdy Tomek leżał w szpitalu)
-POV: Piotrek-
Gdy chciałem odwiedzić Tomka, w jego pokoju w szpitalu nie było go. Czułem jego perfumy więc musiał jakoś niedawno wyjść. Załamałem się, do pokoju szpitalnego wbił wysoki, przystojny typ *tu wstawić opis przystojnego chłopaka* (nie chce mi się cn)
Gdy spojrzeliśmy się na siebie on do mnie podszedł i zaczął mnie całować i przy tym rozbierać. Jakoś po 30 minutach do pokoju wbił szatan. Na jego widok doszedłem. Ten typ po prostu się ubrał, podał mi sakiewkę z monetami po czym wyszedł. Szatan spojrzał się na mnie i się zarumienił.
-Coś się stało? - zapytałem się
-Ubierz się. - Szatan odpowiedział
-Czekaj c- O MÓJ- -powiedziałem po czym się ubrałem
-Przepraszam - powiedziałem
-Nic się nie stało- Szatan na mnie spojrzał i złapał mnie za rękę i wyprowadził ze szpitala.
Wsiedliśmy do jego auta, zaczął gdzieś jechać. Pewnie do swojego domu.
Gdy byliśmy na miejscu zaprowadził mnie do salonu, usadził na kanapie i powiedział
-Słuchaj mamy problem - Usiadł obok mnie
-Jaki? - zapytałem spoglądając na niego pytającym wzrokiem-
-Tomek uciekł - Powiedział zmartwiony
- No shit Sherlock - powiedziałem
-Musimy go znaleźć - Wstał szybko
-Nie ma mowy, nie chcę go już nigdy widzieć - Wstałem
-Al- -chciał powiedzieć lecz mu przerwałem
-On siedzi w niebie z Adolfem - Powiedziałem spoglądając Szatanowi w oczy.
Był taki wysoki i przystojny, nie mogłem się powstrzymać i go pocałowałem.
Jakoś po kilku miesiącach z Szatanem miałem 69 dzieci. Szatan wciąż miał dużo
na głowie więc zajmowałem się dziećmi. Pracowałem jako dziwka i w sumie byłem najbogatszą dziwką w mieście. Wciąż zastanawiałem się gdzie może być Karol. Tęskniłem za swoimi czasami dziewictw- ZNACZY...DZIECIŃSTWA!
=Koniec rozdziału 2=
============================================================Ogólnie to mam tylko w planach jeszcze 4 rozdziały, historia Karola i fajne spotkanie. Gdzie będzie fajny plot twist więc no.
YOU ARE READING
Dzikie Grzybobranie
PoetryOgólnie to jest historia o kilku dzieciakach które poszły na grzyby, Tomku, Piotrku i Karolu i oni tam spotkali dzika, reszta w książce XD