Sabah kalktığım, da bir anda önümde Kuma'yı gördüm. Sanırım yine mama istiyordu.Yatağımdan kalktım ve ilerledim. Kuma yanımda benimle birlikte yürüyordu. Ben işi uzatmadan ona artık mama vermeye gittim, ve ortalıktan kayboldum. Herkesin bir sabah rutini vardır!?
Benim ki daha elimi yüzümü yıkamadan Kuma'ya mama vermek.
Daha sonra normal insanların yaptığı bütün işleri yapmak el yüz yıkamak vs.
Ayrıca o gün işimin ilk günüydü. Aşırı heyecanlıyım. Kendimi övmek gibi olmasın ama işimde çok başarılıyım. Bu yüzden hemen stajyerliğe atandııııımm!?!?!
Eh yani güzel giyinmek falan lazım şimdi. Siyah bir mini etek, beyaz gömlek, topuklu ayakkabı, ve topuz saç. Klasik bir stajyer kıyafeti. Merak etmeyin her gün bunu giyemem.
. . .Veeeeeeeeee ofisime ilk adımımı atıyorum... Vay canına buraya girdiğim anda ısındım gerçekten.
İnsanlar çok iyi gözüküyor. Umarım patron da öyledir.
. . .
Biraz ilerledikten sonra bir anda önümde tatlı bir kız belirdi.-Hey selam!
Bu kim acaba? -Selam!
-Sen yeni stajyer olmalısın.
-Evet! Ben Jennie sen kimsin?
-Ah doğru hep kendimi tanıtmayı unutuyorum! Ben Chaeyoung.
- İstersen seni odana götüreyim Jennie?
-Ah evet çok iyi olur.Kız aşırı tatlıydı. Beni odama götürdü 3.kattaydım. En azından asansör vardı. Odam büyüktü ve muhteşemdi
Şehrin mükemmel manzarası pencereden gözüküyordu.
Chaeyoung bana şans diledi ve kendi odasının yerini, telefon numarasını verdi. Sonra da ayrıldı.
. . .
Bilgisayarımı çıkarttım artık hazırdım. Ve... İçeri bir anda tanımadığım bir adam girdi!?//1.Bölüm Sonu//
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beutiful Girl-//JenKai//
FanfictionVe birden içeri tanımadığım bir adam girdi!?!?