-Seni buraya çağırma nedenim aslında... Sana bir şey söylemeliyim.
Ellerim titriyordu ve bunu gördü.
Bir anda ellerimi tutarak yüzüme gülümsedi ve,
Bir anda içeri tanımadığım bir kadın girdi. Belki de Jongin tanıyordur. TAM BU ANDA GELİNİR Mİ YA! TAM JONGİN' E YAKLAŞMIŞKEN OLAMAZ!Kadın gülmeye başladı. Jongin'in sinirlenmeye başladığını fark ettim.
Jongin'e gitmeliyim dedim. Ve koşarak uzaklaştım. Bu kadın da kimdi böyle!. . .
Şirketten koşarak uzaklaştım ama nereye gideceğimi bilmiyor, sokakta öylece deli danalar gibi koşuşturuyordum. Tam olarak ne yaptığımı bilmiyordum ama olsun.
Chaeyoung' a mesaj atmaya karar verdim.Siz:
Chaeyoungggg!
Chaeyoungggg!
Hemen kalkkkkk!Chaeyoung telefonunun bildirim sesini duyacak olmuş ki:
Chaeyoung:
Ne varrr sabahın 6.30'ndaaaa
Siz:
Acilen senle şirketin yakınında buluştuğumuz cafeye gel!
Chaeyoung:
Off tamamm, 15 dakikaya oradayım bay!
Siz:
Bayy!
Chaeyoung gibi bir arkadaş bana iyi gelmişti. Galiba onun ev arkadaşı teklifini kabul etmeliyim. Acaba Jongin ve o güzel kadın ne yaptılar?!
Endişelenmiştim! Gerçekten bir anda içimi korku kaplamıştım. Bu arada Cafeye neden gitmedim bilmiyorum. Hemen koşmalıyım! Bu kısa koşunun ardından cafeye gelmiştim. En azından Chaeyoung hala gelmemişti.
Ama iyi insan lafının üstüne gelirmiş bir anda onu kapının önünde buldum. Gelip yanıma oturdu ve neler olduğunu sordu. Ona olanları anlattım oradaki kadına bir anlam verememişti onun asla sevgilisi olamayacağını söylemişti. Ama ya olduysa! Ayrıca kadını anlatmadan önce yüz şekli aynen 😱😳😵böyleydi! Hahaha gerçekten bu kızı anlamıyorum. Kafede 1 buçuk saat vakit geçirdikten sonra mesai saati gelmişti. Bu kızı merak ediyordum.
Acaba kimdi? Ofise gidince öğreneceğim.
. . .
Şirkete gelmiştik Chaeyoung ile vedalaştıktan sonra odalarımızda ayrılmıştık. Odamdaki manzaraya bakınca biraz olsun rahatladım. Jongin'in odasına gitmeye karar verdim ve yaptım. Odasının kapısına vardığımda kapı "tık tık" ladım. O kadın gitmişti. Jongin yanıma geldi ve
-O kadını mı merak ediyorsun?
-Hayır asla merak etmedim!
-Pekala. 5 numaralı dolaptan 15 evrağı al ve sabahki gördüğün kadının odasına götür.
-Ben o kadının odasını nereden bilebilirdim kusura bakmayın ama!
-Chaeyoung!!
Chaeyoung duymuş olacakki bir anda koşarak geldi.
-Buyrun efendim!
-Jennie'yi Krystal'a götür!
-Peki efendim!
-Jennie beni takip et.
-Tamam.
Krystal'ın odası en üst kattaydı.
-Chaeyoung bu kadın kim!?
-O kadın kim bende bilmiyorum. Ama uzun zamandır şirkette çalışıyor. Hiç gözüm tutmadı.
Chaeyoung beni Krystal'ın odasına götürmüştü ve odanın kapısının önünde beni bekliyordu, bende içeri girmiştim. Benim geldiğimi görünce kırmızı ve üstünde Jongin yazan bir evrağı hemen dolabına koydu. Bende ona evrakları uzatarak:
-Merhabalar. Bunu Jongin size gönderdi. 15 tane evrak.
-Hahahah! Sen sabahki kız mısın? Jongin sana hislerini açtı mı!?Jongin az daha seni öpüyor muydu? Siz stajyerler hep patronları kendinize aşık etmeye çalışan saflarsınız. Şimdi defol!
Bende gözyaşlarıma hakim olamadan kapıya koştum ve çıktım. Chaeyoung bana "Ne oldu!" diye bağırmıştı ama ben çoktan koşarak şirketin kapısının önüne gelmiştim. Hep ağlıyordum ama ağlamadan duramazdım. Hayatımı etkileyen o kadar çok şey oldu ki. Bir anda elinde kahvesi olan bir adam ile çarpıştım o da şirkete giriyordu. Üstüme kahve lekesi dökülmüştü. Adam gözyaşlarımı görünce bana cebinden çıkardığı bir peçeteyi uzatmıştı acaba bu kimdi?Surlar doluyum gerçekten. Arkadaşlar bu arada JenKai hikayemiz 157 hikaye arasından 37 numara muhteşemiz süper gidiyoruz! 5.Bölüm Gelicek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beutiful Girl-//JenKai//
FanfictionVe birden içeri tanımadığım bir adam girdi!?!?