YAZARDAN
"Merhaba Jeon Jungkook , seni buraya neden çağırdığımı merak ediyorsundur."
"Aslında az çok tahmin edebiliyorum"
"Yaa neymiş söyle bakayım"
"Tzuyu denen kızın güçlerini yani kolyesini size getirmemi isteyeceksiniz. Haklı mıyım?"
"Aferin!Zekiymişsin. O kolyeyi bana getireceksin Jungkook!Sana kolay gibi gelebilir belki ama bu gerçekten zor bir iş Jungkook. Sorun şu ki kızın kolyesini nerede sakladığını bilmiyoruz."
"Nasıl yapacağım?"
"Kızı kendine aşık edeceksin. Ama sakın sende aşık olma ! Gerçi olsanda umrumda olmaz. "
İtici bir şekilde gülümsedi ve devam etti;
"Gerisi sana kalmış"
"Bay Byun size bir şey soracağım. O kızın kolyesini neden istiyorsunuz?"
"O da bana kalsın."
"Ama efendim sebebiğini bilmediğim bir işi yapmak istemem."
"Bakıyorumda ailenin canını kurtardığımı çok çabuk unutmuşsun Jeon Jungkook! "
Baekhyun oturduğu sandalyede geriye yaslandı.
"Peki...O kolyeyi size getireceğim. İzninizle..."
JUNGKOOK'TAN
Diyip odadan çıktım . Gerçekten neden kolyeyi istiyordu bu adam?
Şu anda aklında olan sorunun bu olmaması gerek Jungkook. Acaba kolyeyi nasıl alacaksın onu düşün...
**********
Merhaba bu benim ilk hikayem. Aslında defterime falan Tzukook ile ilgili baya hikayeler yazmıştım ama yayınlamaya cesaret edememiştim.Neyse sonra ki bölümde görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《Necklace》 ●Tzukook●
Fanfiction"Keşke seni hiç sevmeseydim Jeon Jungkook..." "Keşke sana bunları yaşatmasaydım Chou Tzuyu..."