Emlékeztetőül: 450000 ezer egy gép, mellé a kiegészítők + 100000 forint. Ismernünk kell a gépeinket. Fontos hogy tudd az alkatrészeket.
Ha megvagyunk a géppel akkor jöhet az online közösseg. Nyelvi ismeret is kell
Mert magyarul nem fogsz érvényesülni!
A legjobb ha megtanulsz oroszul de ritkán az angol is megteszi.Ha sikerült össze rakni a bestiát és tudod is hogy mit tud akkor ideje bekapcsolni. Feltehetőleg 1 perc se kell és már ketté törted a bekapcsoló gombot. Ez teljesen érthető hisz én is így voltam vele. De kaptam egy segítséget. Tudomásomra jutott hogy bekapcsolás elött rá kell telepíteni az ablakok nevű operációs rendszert. A józan paraszti eszű emberek most jogosan vakarhatják a fejüket. Minek a gépbe ablak?? Igazábol ez egy hülye név ami angol eredetű. Az úgy nevezett windows program. De hogy még bonyolultabb legyen ennek több fajtái vannak. Windows x86 windows xp windows 7 windows 8.1 windows 10. Célszerű viszont a windows 10-et telepíteni mert az a legújabb így arrol pár évig míg nem lesztek szakértők elég lesz. De hogy lehet megszerezni? Internetről. Habár elég nehéz úgy megvenni ha nem kapcsol be a gép. És lemezt sem tudsz venni mert a cd olvasó a gamer gépekbe buzis. Azt felejtsétek el! De akkor mégis hogy lehet telepíteni ha se cd olvasó és se internet nincs? Egyszerűbb mint gondolnánk.. Vesztek egy 32gb tárhelyű botot (angol nyelven stick) ennek a bot-nak a másik neve a pendrive. Ezt kell oda adnotok egy szakértőnek aki felkészíti a bototokat arra hogy a gépre fel tudjátok telepíteni az ablakok 10-et. Ha ezt meg csináljátok akkor akár 60000 forintot is elkérhetnek. A cd meg az interneten 50 ezer forint de a profiknak is meg kell élni valamiből nem? De! Nah ha készen van a pendrive és ki fizettük FONTOS! Könnyek nélkül a 60 ezer forintot akkor elkezdhetjük telepíteni az ablakunkat a gépre. Sikeresen felraktuk az ablakokat a gépünkre. Most a kövi lépés. Töltsük le a játékokat! De mint minden úgy a játékok is pénzbe kerülnek. Persze mindenki le kalózkodja de ha már ilyen gépünk van és felszerelésünk akkor meg sem kottyan az a 10000 forint egy játékért. Ha igazi gamer szeretnél lenni feltétlen ezekkel kell játsz napi 23 órát: Fortnite, Pubg, Rainbow six siege, cs:go, forza horizon, league of legends, need for speed heat. Ezek az alapok. És ez összesen közel 70000 forint ha játékon belül amiért fizettél még azért is fizetsz hogy jó fegyverkinézeteid legyenek vagy egyéb más ami segíthet a nyeréshez. Be is szólhattok hogy de a fortnite a lol és a csgo ingyenes. Igen tényleg ingyenesek de ott fontos hogy legyen fegyver kinézeted és egy menő karakter kinézeted! Ergo fizettél a játékért. Jegyezzétek meg SEMMI SINCS INGYEN!
Gratulálok mostmár át látod te is hogy mit kell tenned hogy profi gamer légy mint én. Csak hogy nekem bejött az élet és elég komoly kalandokba cseppentem bele. De ezt később mesélem csak el! Még van mit tanulnotok!
YOU ARE READING
Hogy lettem nőcsábász?!
HumorAkarjátok tudni, hogy lesz egy kocka fiúból igazi nőcsábász? Ismerjétek meg Dávidot, aki pont egy ilyen srác, mára pedig már igazi szoknyavadász. De hogyan is történt ez? (Figyelem! Kiskorúak nak az elolvasása erősen nem ajánlott!)