Rossz időben rossz helyen

2.2K 150 6
                                    

Csak bámultam. Nem jött ki hang a torkomon. - Hé. Jól vagy? Ne vigyelek el az orvosiba? - térdelt le elém és egyik kezét arcomra tette - J.. Jól vagyok. - dadogtam.
Nyújtotta felém a kezét majd segített fel kelni a földről - Gondolom új diák vagy. Én Todoroki Shoto vagyok. De a legtöbben csak Sho-senpainak hívnak. Harmadik évben járok tánc tagozaton. - mosolygott rám - Midoriya Izuku vagyok. Most kezdem az első évemet. Ugyan azon a tagozaton. - mondtam halkan a fiúnak.

Kicsit még beszélgettünk majd el vezetett a teremig, ahol Kacchan már majd fel robbant az idegtől - HOL A FASZBA VOLTÁL DEKU? - ordított. El köszöntem Todorokitól és futottam legjobb barátomhoz, és elmagyaráztam neki mi történt - Tch.. Mindegy. Délután tartunk egy kis edzést. Órák után legyél fent a harmadikon a tánc teremben. - morogta majd be is mentünk a terembe.

Négy óránk volt, amik azzal teltek, hogy megismertük az osztályt és kaptunk egy óra rendet. És terem beosztást. Meg is néztem, hogy délután szabad e a tánc terem. És szerencsére az.
Láttam hogy Kacchan is a beosztást nézi, amin nem tudtam nem elmosolyodni.

Mikor vége lett az óráknak mentem is a teremhez. Amikor oda értem észre vettem hogy a szőkeség nincs még ott, ezért elkezdtem nyújtani.

Egy ideje már csináltam amibe bele keztem, mikor úgy éreztem mintha valaki figyelne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Egy ideje már csináltam amibe bele keztem, mikor úgy éreztem mintha valaki figyelne. Az ajtó felé néztem, ahol Todorokit pillantottam meg. - Nem is tudtam hogy balettozol Midoriya. - mosolygott. - É.. Én nem balettozok. Én modern táncolok. Vagyis.. Valami olyasmi.. - mondtam halkan. A fiú oda jött mellém és közel jött arcomhoz. Hüvelyk és mutató ujjával megfogta államat és szemeimbe nézett - Akkor eléggé eltévedtél drága. Mert ez a balett terem. Amit most én használok. - suttogta pár centire ajkaimtól, majd elhajolt tőlem.
Óriásit nyeltem, felkeltem a földről, majd kirohantam a teremből egyenesen a másikba, ahová eredetileg tartottam. Ahol már ott volt ideges legjobb barátom.

Dance with me! (Bakugou x Midoriya, Todoroki x Midoriya) Where stories live. Discover now