Telefonumu kapatıp şarja taktım. Aç değildim. Bu yüzden akşam yemeği yemiyecektim. Saat daha 9 du. Ama benim uykum vardı. Hemen pijamalarımı giyip yatağa girdim.
~ 15 SAAT SONRA~
Saatimin çalmasıyla uyandım. Saati elime aldım ve yavaşça yataktan kalktım. Saate baktım ve saat 12 ydi. 1 saat sonra jimin beni almaya gelecekti ve ben daha eşyalarımı hazırlamadım. Jimin bana çok kızacak. Telefonumu şarjdan çıkardım ve jimini aradım.
~JIMIN ARANIYOR...~
~ÇALIYOR...~
Jimin: Alo?
ben: Şe-y j-jimin b-ben k-kalkama-
Jimin: kekelemeden söylesene hayatım.
Ben: T-tamam. Jimin. Ben kalkamamışımda eşyalarımıda hazırlayamadım.Sen saat 2 de gelip beni alsan olur mu?
Jimin: Off. Tamam.
Ben:Oflamasana ya. Beni almak isteyen sensin.
Jimin:Tamam hayatım ya. Sen yeterki gel.
Ben: Tamam jimin bb.
Jimin: Bb hayatım.Telefonu kapattım ve gardolabıma doğru ilerledim. Gardolabımın kapağını açtım. Elimi kıyafetlerin içinde gezdirdim. Bir kıyafet beğendim.
Bu kıyafeti giydim ve eşyalarımı toplamaya başladım. Aradan yarım saat geçti. Eşyalarımı toplamam bitti. Annemlerin yanına gittim.
Annem: Günaydın kızım. Nereye böyle bavulunu fln hazırlamışsın?
Ben: Jiminin evine. Artık orda kalacakmışım. Öyle istiyormuş beyefendi.
Annem: iyi bakalım. Hadi gel kahvaltı edelim kızım.
Ben: Yok. Ben aç değilim anne.
Annem: iyi. Jiminle birlikte yersin.
Ben: tamam. Ben makyajımı yapmaya gidiyorum.
Tam gidicektim ki önümde abimi gördüm.
Abim: Günaydın güzellik.
Ben:Günaydın abi.
Hemen odama çıktım makyajımı yaptım. Makyajım 10 dk ye bitti. Odama geçtim. Tam oturucaktım ki kapı çaldı. Hemen aşağıya indim ve kapıyı açtım. Karşımda bir adet jimin gördüm.
Ben:Hoşgeldin jimin.
jimin: hoşbuldum güzellik.
Dedi ve içeri geçti, annemin yanına gitti.
Jimin: Meraba anne. Dedi ve
elini öptü.
Annem: meraba oğlum.
Bunlar ne ara annemli oğlumlu oldular ya? Ben belki jiminle evlenmiycem???
Jimin: Hazırmısın hayatım gidelim.
Ben: HAZIRIM JIMIN. dedim. Annemin yanına gittim ve ona sarıldim.
Ben: Görüşürüz anne.
Annem: Görüşürüz kızım.
Ondan sonra hemen abimin yanına gittim ve ona sarıldım.
Ben: Görüşürüz abi.
Abim: Görüşürüz küçük hanım.
Jiminin yanına gittim. Montumu giydim. Çantamı aldım. Bavullarıda jimine verdim ve çıktık. Arabaya geldik. Bavulları jimin arabanın bagajına koydu ve bindik. Jiminin evine gidiyorduk. Tanrım, ne ara buralara geldik??Işte yeni bölümmmm. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın okurlarımmm.
Diger bölümde görüşmek üzeree😘❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💖Seni Sevmem Şarttır💖
RomanceBen:Birbirimizi sevebilecek miyiz? Jimin:Neden olmasın? Ben: ..........