Karşılaşma

18 3 0
                                    

Y/N den
Yoongi 'nin BTS den olduğunu duyunca çok şaşırmıştım.
Meryem :BTS in yarın fan meeting' i var, gitsek mi ki?
Y /N :Yarın 'sa gidelim. Hadi o zaman hemen alışverişe gidek.
Meryem den
Y/N fan meeting' e gidelim değince eli ayağına dolaştı o suga dan çok utanıyordu. Y/N ile alışverişe çıktık.
Y/N den
Meryem önüne ne geliyorsa alıyordu bende en sonunda dayanamadım.
Y/N :Aaa yeter Meryem önüne geleni alıyorsun! Bu kadar giyaiyi ne yapçan
Meryem :Kızım Türkiye de bunlardan var mı? Gelmişken topluca alıyorum işte.
Meryem almaya devam ederken gözüme bir tane elbise çarptı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Elbise çok güzeldi.
Y/N :Meryem bak bu çok güzel alalım mı? Nolur...
Meryem :Bakayım...
Parasına bakmıştık çok pağlıydı o sırada arkadan genç biri gelip elbiseyi aldı kasaya götürdü paradını ödeyip bize verdi alan kiş de suga idi.
Suga(SG) :Bunu özür hediyesi olarak kabul et olur mu?
Ben çok şaşırmıştım şu an suganın boynun atlıyıp sarılasım var.
Y/N :Hiç gerek yoktu ama yine de teşekkür ederim.
SG:Bişey değil Aaa hatta dur...
Cebinden iki tane fan meeting bileti çıkarttı ve bize verdi çok şaşırmıştık. (Keşke bizede verse)
SG:Yarın fan meeting miz var isterseniz siz de gelin
Dedi biz kafamızı tamam anlamında salladık. Ve gitti o gittikten sonra biz de elbiseyi alıp gittik eve geldimizde elbiseyi denedim ve Meryem e gösterdim.
Meryem :Çok güzel olmuş
Y/N :Sağol
Gece olmuştu Meryem le beraber uyuduk suga ile ilgili hayal kurmaya başladım ve uykuya daldım.



Arkadaşlar bu bölümün de sonuna geldik inşallah beğnirsiniz. Siz çok seviyorum. 💖💖

Suga İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin