Capitolul 1.

177 11 1
                                    

                                                Draga jurnalule,

 O alta zi , o alta risipa de timp. Nu imi mai gasesc scopul in lumea asta,unde nimeni nu ma acepta.

Esti urata". "De ce nu te omori?" . "Ai de gand sa mai slabesti?" . "Esti doar fiica unui criminal,esti la fel de nebuna ca tatal tau!" 

 Ma lupt impotriva mea,impotriva tuturor,impotriva jignirilor. Nu mai pot face fata.

Plang ,nu ma mai pot abtine. Nu o mai pot masca. Voi innebuni. Am nevoie doar de cineva care sa ma iubeasca. 

Cer asa mult? Azi mi-am reintalnit singurele mele mici prietene.

Suferinta provocata ma satisface. Ma pierd in abis usor,usor. Ele ma ajuta,durerea ma provoaca sa mai continui. 

Durerea ce o tin in suflet nu e de ajuns, M-am obijnuit cu ea,cu mine. Sunt doar o depresiva.

Imi provoc singura durere. Dar e mai bine decat a celorlalti. II urasc.

Ma urasc ,ii urasc din tot sufletul,sau ce a mai ramas din el.

-------------------------------------------------------------------------------------

Pai da,m-am hotarat sa scriu o carte. Fiecare capitol va fi scurt,cu gandurile mele ce nu le expun nimanui.Dar acum le voi impartasi.Nu e neaparat ''viata mea',dar imi place sa gandesc ca persoanele depresive sau triste. De parca eu nu as fi.Nu ma judecati,nu-s nebuna :)

Jurnalul unei depresiveWhere stories live. Discover now