Butterfly Love

26 2 2
                                    

Rüzgâr tenime tatlı esintisini bırakıp yoluna devam etmişti. Deniz dalgalarını kayalara içindeki tüm nefretiyle vuruyordu. Güneş dünya ya  ihanet etmiş etrafa ışığını saçmamıştı. Mavi bulutlar ise güneşe uymuş yerini siyah bulutlara teslim etmişti. Ben ise dünyanın ihanetine uğramış şekilde kurtuluşuma doğru adım adım ilerliyordum. Sadece iki adım uzaklıktaydım herşeyin bitmesine. Yapacak hiç bişey yok artık. Karardan vazgeçemem. Olanları geri alamam veya zamanı ileri alıp herşeyi görüp te olmadan değiştiremem. Tek çare bu. *bir adım atar* " Sadece bir adım kaldı. Hoşçakal sokakta beslediğim sahiplendiğim Kar, hoşçakal abi,*yutkunur* sevgilim yanına geliyorum *gözlerinden iki damla düşer yanaklarına* kavuşucaz artık. Seni çok özledim ve artık bu özlem son bulmalı. *burnunu çeker*  Geliyorum tavşanım, geliyorum kookiem, geliyorum sevgilim." Uçuruma bir adım daha attım ve o sert rüzgar esintisi, gözlerimin önünden geçen anılarımız....

"Yah Jungkook~" Elinde tuttuğu siyah kadife kutuyla karşımda duruyordu. O çok sevdiğim gülüşünü bana bahşetmişti.
*güler*" Efendim sevgilim"
"B-bu çok güzel" içinde adlarımızın olduğu kelebek kolye.
"Boynunda daha güzel gözükecektir ama" *gülümser*
Ayağa kalktı ve kolyeyi kutusundan çıkararak arkama geçti. Boynumu ilk kokladı. Saçlarımı kaldırdım taksın diye. Kolyeyi boynuma taktı ve bana arkadan sarıldı. Boynuma burnunu sürttü sonra boynuma küçük öpücük kondurdu.
"Çok yakıştı sevgilime " *yanağını öper*
"Teşekkürker sevgilim" *gülümser*
"Seni seviyorum kelebeğim seni asla bırakmayacağım...

Elimi kolyeme getirdim ve sıktım. Gözlerimdeki yaş daha artmıştı ve ben denize düşmüştüm bile...

********
Gözlerimi yavaşça açtım. Ben neredeydim? En son uçurumdan atlamıştım. Peki buraya nasıl geldim.
"Kelebeğim günaydın"  B-bu ses J-jungkook???
"J-jungkook" Baş ucumda dikilen Jungkook 'a baktım.
"J-jungkook!" Kendime engel olamadım gözlerimden yaşlar düştü yeniden. Dizlerimin üstüne oturup ona sıkıca sarıldım. Bu kokuyu,bu boynu,kahve gözleri,çilek dudakları çok özledim.
*Jungkook  ilk gülümser  sonra  omzunda  ıslaklık  fark  eder ve  kelebeğini kendinden uzaklaştırıp elleriyle yüzünü avuçlar*
"Kelebeğim neden ağlıyorsun"
"J-j-jungkook s-seni çok ö-özledim"
*gözünden bir yaş daha düşer*
*Jungkook göz yaşlarını baş parmağı ile siler*
"Ağlama sevgilim ben buradayım ya hep. Kahvaltı hazırlamak için sadece aşağı inmiştim. Bu kadar beni özleyeceğini düşünmemiştim. *gülümser*
"B-beni hiç bırakma s-sevgilim.
"Seni asla bırakmam kelebeğim."
Sıkı sıkı daha sıkı sarıldım ona hiç bırakmayacakmış gibi, sanki onu bıraksam benden alacaklarmış gibi. O güzel gülümsemesini göremeyeceğim diye bir daha ona sarılayamayacağım diye o kadar korkmuştum ki. Ama o şuan karşımda o kadar mutluyimki. Benimle o. Bana sarılıyor,öpüyor,gülüyor. Rüyada olmak istemiyorum. Çünkü bitmesini istemiyorum.
"Kelebeğim hadi gel kahvaltı yapalım"
Şimdi herşeyi unutucam ve onunla sadece vakit geçirip aklımı onunla meşgul edicem. *gözlerindeki kalan yaşları siler*
"Ah tamam sevgilim" *gülümser *
Elimden tuttu ve aşağı indik. Mutfağa geçtik. Masaya bakıp aşık olduğum adama baktım. " Sevgilim çok güzel gözüküyor."
"Bizim  için özenle hazırladım kelebeğim" Bizim...  bu kelimeyi duymayalı ondan o kadar çok olduki. Bana kelebeğim demesini , dudaklarının tadını o kadar özledimki.*ona doğru dönüp çilek tadında o arasında eridiğim dudaklarına küçük öpücük bıraktım.* Bana yine o tavşan gülümsemesini bahşetti. "Ama olmadı böyle " beni kendine çekti ve dudaklarımızı buluşturdu. Bu tada doyamuyorum. Çilek tadı beni daha çok kendine çekiyordu. Nefessiz kalınca dudaklarımızı yavaşça ayırdı. Dudağımın altını öptü.
"Kelebeğim hep beni böyle öpecekse ben her zaman ona kahvaltı hazırlarım "
"Kookiem onunla ilgisi yokki sadece öpmek istedim seni"
"Peki kelebeğim"
"E hadi yiyelim kookie açıktım"
"Yiyelim kelebeğim" Kahvaltımızı güle oynaya yaptık.
"Kelebeğim biraz dolaşmak istermisin"
"Olur sevgilim. O zaman ben üstümü giyinip geliyorum"
"Tamam bekliyorum kelebeğim"
Üst kata çıkıp kookiemin swetlerinden giydim ve aşağı indim.
"Hazırıııım"
Gülerek elimi tuttu.
"O zaman uçalım kelebeğim"
D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BUTTERFLY  LOVE-JJK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin