După ce sa terminat filmul Mădălin ia propus Ralucai ca să fie împreună
M: Vrei să fim împreună ??????
R: Da, de o sută de ori DA
M: Chiar ești de acord?
R: DA, DA, DA ce nu înțelegi.
M: Sunt așa de fericit!
R: Și eu!
Ei au început să se sărute pasional, și s-au dus în camera Ralucai și au făcut și altceva. Dimineața s-au trezit și Raluca și-a făcut rutina de dimineață și s-a îmbrăcat așa:
Și s-a machiat așa:
Astăzi la lucru nu a avut așa mult de lucru și a venit devreme acasă și la găsit pe Mădălin leșinat pe jos. Ea s-a speriat foarte tare si a sunat la ambulantă. Ei au ajuns cam în 30 de minute. L-au dus pe Mădălin la spital si au zis că nu are nimic grav, i s-a făcut rau doar pentru ca nu a mâncat. I-au pus o perfuzie și după ce s-a terminat l-au lasat acasa. Trebuia să țină o săptămâna regim și să mănânce sănătos. Săptămâna a trecut repede și Mădălin si-a revenit complet. Peste două săptămâni Mădălin trebuia să se întâlnească cu gang-ul si Raluca vrea să meargă cu el. Cele două săptămâni au trecut foarte repede și ei au mers cu trenul în București. Când au ajuns s-au întâlnit cu Selly, Gami, Pain, Dia, Smără, Ioana, Miriana, și Alex. Ra luca a fost foarte fericită că i-a cunoscut, fetele s-au împrietenit între ele si au mers la mall la cumpărături si băietii s-au dus să cautr un hotel ca să își ia fiecare cuplu o cameră. A venit seara și fiecare au mers în camerele lor. Pe la ora 21:00 Raluca s-a dus la baie să facă un duș și peste i-a a intrat Pain, fix când ea a iesit de la dus. Pain si-a cerut scuze și a ieșit repede din baie.
Perspectivă Pain
Wow nu mă gândeam că e așa fru.... Doamne la ce mă gândesc si eu, și partea rea e că și eu și ea suntem într-o relatie. Nu mă gândeam nici odată că o să îmi placă de ea. Este așa de frumoasă nu ar trebui să afle Miriana ce s-a întâmplat, ar fi foarte rău.
Perspectivă Raluca
Era așa de cute când a intrat peste mine în baie, Cred că m-am îndrăgostit de el, dar nu se poate așa ceva eu sunt cu Mădălin împreună.
Următoarea zi eu si Pain ne-am trezit primi si el ma ajutat să fac micul dejun. Cam după jumătate de oră s-au trezit și ceilalți. Am mâncat toți împreună și dupa aceea băietii au mers la studiou ca să înregistreze noua melodie si am rămas doar noi fetele acasă, înafară de Dia că și ea era la studiou. Noi ne-am gândit să le facem băieților o ,, surpriza", adica sa învelim toată casa.....
Cam atât a fost acest capitol, sper să vă placă. Următorul capitol cred ca va fi la sfârșit de săptămână pentru că în timpul săptămânii nu am timp, pentru că am multe teme. Sper să vă placă această carte și să o votați. P.S .scuze pentru greșeli
501 cuvinte
YOU ARE READING
Mădălin și Raluca
Fanfictioneste vorba despre o fata simplă de 19 ani care își cunoaște cunoaște idolul