Iii dosao je i taj 25. i krenuli smo za Bg,i jedva sam docekala taj dan.
Put mi se nekako oduzioo bas...
Negde otprilike kada smo bili kod Cuprije resila sam da se javim Snezi Milanovoj zenii, rekla sam joj kada stizem i pitala je da li je sigurna da moze da se upozna samnom, odgovor je naravno stigao nakon 20-ak minuta.
Rekla je da ce pokusati, ali da ce mi javiti, za to vreme smo Marija i ja smisljale kako cemo da odemo na trening, sta cemo reci nasim profesorkama, drugarima...
Naravno da nismo zelele da kazemo drigarima jer bi onda i oni sigurno hteli da podju sa nama, tako da smo odlucile da nikom ne kazemo gde stvarno idemo.
Smislile smo idemo na trening, drugaricama smo rekle da idemo do autokomande da nadjemo Marijinog strica da joj da pare, tako smo se izvukle od njih...bar smo se nadale.
~
Stigli smo u Beograd, samo smo sacekale da idemo do toaleta na sajmu i da uzmemo kartice nekakve(ne bitno kakve)za ulazak vljd...kako god uzele smo sta je trebalo i resile da pozovemo taxi, nadale smo se da ce doci brzo jer smo zelele da sto pre stignemo, ali bezuspesno ne znam ni sama koliko smo taxija zvale i ni jedan nije imao slobodan...Bukvalno najjaci deo ljudiiii🔴🔴
Samo smo rekle ok i naravno nismo odustale od treninga i peske smo se uputile ka Marakani, najjace je sto je Marakana od sajmista udaljena 5km sto je bilo previse, ali nas nije bilo briga iskreno...
Sve zive ljude uzput smo pitale za put i tako smo pesacile jedno sat ipo sigurno, ako ne i vise.
Napokonn stigle smo na Marakanu i stale kod kapije, tada su skoro svi igraci pristizali automobilima, stala sam kod ograde i posmatrala prvi fudbaler kog sam ugledala bio je Zoran Popovic drugi golman Zvezde, naravno prisla sam upoznala ga i zamolila za sliku, pristao je naravno bio je bas fin...
Zatim sam videla Pavkova iz auta prosao je pored Marije i mene, problem je sto Marija nije htela da ga pozove jer je bilo sramota zato sto se dopisivala sa njim, bitno da sam ga ja videla iz autaa makar i to je nesto🔴
Onda sam videla i Boakya takodje iz auta, bukvalno je proleteo pored nas, a onda je naisao Kanjas i sa njim smo se slikale, jedva smo ga pitale jer je on spanac...
Dok je Kanjas odlazio videla sam Pavkova kako izlazi iz auta i bukvalno sam se izdrala ,,Marijaaaaa eno gaa Pavkovv" ona me je samo prostrelila pogledom , sto je znacilo da ucutim i da krenemo na drugu stranu Marakane...
Taman da sidjemo kod pomocnog stadiona videle smo Degeneka, naravno zamolila sam ga za sliku na sta je on pristao i bila sam presrecna jer sam upoznala jednog od boljih fudbalera Zvezde.
Sisle smo kod pomocnog terena i na njemu videle Branka Jovicica i pozvale smo ga gore da se slikamo, on je priznajem bio malo drzak, kao zurio je, ma vazii hahaha.
I bas tada sam se cula sa Snezom u vezi toga kako da se vratimo na sajmiste, rekla nam je da teramo Milana da nam zove taxi, a akl taxija nema onda da nas neko od fudbalera poveze, kada sam to cula molila sam Boga da nema taxija kada budemo zvale kako bi nas vozio neko od fudbalera.
Takodje nam je rekla da idemo do svlacionice da upoznamo Milana, i da ce nas portiri pustiti, naravno odmah sam potrcala ka svlacionici sva srecna, kada smo stigle kod svlacionice svi moji snovi su postali java, Milan je izasao ja sam samo prekrila usta kako ne bih vrisnula i briznula sam u plac od srece...
Milan je samo prisao i rekao ne placi uredu je, ja sam Milan (mislim kao da nisam znala ko je on) upoznala sam ga ne mogu da verujem, tako je prijatan i fin za razgovor....
Bilo je vreme da krenemo i rekla sam Milanu da nam pozove taxi, pozvao je ali se niko nije javio, rekao nam je sidjite ispod stadiona da vidite da li ima neki taxi, ako ne sredicemo da vas neko od nas vozi, samo smo klimnule glavom i sisle dole, na nasu veliku zalost bas kad nije trebalo bilo je tu cak 3 taxija....
Jednostavno nismo imale srece...najbitnije je da smo upoznale Milana, krivo mi je sto nisam upoznala i Gobelju, ali bice prilike...Sledeci deo uskoroo🔴❤
YOU ARE READING
Jedina ljubav mog zivota
Teen FictionPrica prati ostvarenje sna jedne devojke... San da upozna omiljenog fudbalera Milana Borjana