Derste uyuduğumdan haberim bile yoktu yanimda oturan gözlüklü inek bir erkekcocuk vardi adini hatirlamiyorum istemiyorduda,dürttü beni ondan nefret ediyorum herzaman yapardi bunu ve bende herzaman matematik dersinde uyurdum hiç bikmadan.
Uyanmistim uykum kacana kadar siranin uzsunde yanimdaki inek cocugu süzüyordum o kadarda cirkin deilmis yakindan bakinca gozluklerini cikarsa belki bisiye benzer.İgrenc bir sinifa dusmustum arkadasim yoktu bu sinifta.Karsi sinifta iki tane arkadasim vardi.Neden ben bu siniftayim diye dusunurken,Uykulu,Uykulu.Bir anda irkildim.Sinifin kapisi pat diye bir anda acildi...
Müdür sonrasinda ise bir baska cocuk girdi sinifa yeni geldi diye bir dusunce gecti icimden mudurun dediginden sonra o dusunce cok sacma geldi.
Mudur;Bu cocucugu son olarak sizin sinifa veriyorum Ezgi hanim eger sizde onu egitemesseniz atilacak kararim bu,bu okuldan atilacak deyip sert bir sekilde kapiyi kapatip gitti.
Ezgi hoca bizim matematikci be cok disiplinli bir hocaydi bana göre yeni gordugum o cocugu bence Ezgi hoca kendine getirecek bizi getirdiyse,fakat beni asla...Mudur gittikten sonra cocuk sinifi baya suzdu ve gozü bana takildi icimden basladik kelimesi gecmedi deil bir erkek bana onun gibi sertce bakarsa sonu iyi olmuyoda ondan.
Oturacak yer aradigini biliyordum fakat yoktu bana dogru geliyordu bende en arkada oturuyordum yanimdda su inek vardi iste.Bize yaklastiginda serkani evet dogru serkani,ayildim galiba...
Cocugu yanimdan cekip firlatti kenera,cocugun gozlerine bakiyordum sanki beni onceden taniyor fakat cikariyamiyordu.Uzun uzun bakistiktan sonra hoca ortamin icine sicti cocugum ne yapiyorsun arkadisina diye aradan anirdi.Yeni gelen cocuk bakislarini benden cekip hocaya dondu...
Hocam pardon yer ariyordum dalga gecermis gibi aaa burasi bosmus siz devam edin deyip onune dondu.
Serkanda hocanin yanina gidiyordu hoca sanki korkumusta belli etmiyormus,gibi serkan oglum gegegelll benim masamda otur dedi ve derse devam etti.Ben ise o arada cocugun suratini inceliyordum onceden taniyormuydum diye iyice bakiyordum ,suratina onu inceledigimi anladigi anda bana dondu ve taniyamassin daha fazla bakma dedi.
Ondan korkuyordum sanki icimde bir pitirti vardi adini ogren diye bagiriyordu sağ tarafimdaki ona donup bu arada adimda Alya bana donup,cok hizlisin bende Artun.
Adi cok guzeldi degisik,anlami neydi acaba diye dusundum yine.
Ya neden bu kadar merakliyim diye gecirdim icimden nefret ediyorum bu huyumdan...Ona biraz yaklasip telefon numaram dedim ve bana bakip cevabi tabi severek oldu ve telefon numarasini kaptim,elinden aldigim kagidi cantama yerlestigim kagidi bir gozune koyduktan sonra arkama dondugum gibi bana,benden sakin korkama seker kiz dedi.Sesinin cok kalbi tetkileyici oldugunu soylemismiydim.Onemsiz bir sekilde cevap verecektimki kafama dank etti seker kizmi bu lakabi nerden oğrenmisti ona soracaktim ama icimdeki korku dinmemisti ne korkumu evet korkuyordum bu arada ben neden kendi kendime konusuyorum hale da yapiyorum aaa kendimle resmen kavga ediyorum icimden gecenler tekrar aklima gelince icimdeki ses sustu.Ondan korkuyordum sebebini bilmedigim tatli bir korku vardi icimde ona cevap veremeden onume dondum,hocayi dinlemeye koyuldum.Okuldan cikmak üzereydik...
Okulun üçüncü haftasi olmasina ragmen sadece iki arkadasim vardi ikiside eskiden tanidigim en iyi dostlarimdandilar, Eda ve Eylül onlari ailemden cok seviyorum diyebiliriz cunku ailem beni hic arayip sormaz bu arada ben istanbulda okudugum soylemismiydim. Onlarin evi bana cok uzak oldugundan okul servislerinden biriyle giderleri ben ise eve herzaman yurume giderdim yakindi cunku.
Eskiden oldugu gibi eve giderken eylulerin servisnin gecmesini bekler gecincede el sallardim hep hep yapardim bunu,cocuk gibi
Eve varmistim kapinin onunde nedenini bilmemdigim bir sekilde sanki takip ediliyordum arkami cevirip soyle bir suzdum goz ucuyla sokağı kimsecikler yoktu sessiz sakin bir sokakta yasiyordum sokagin taaa ucundaki iki katli binik sirin bir evde.
Arkami dondum kimse yoktu bakindim bayağı sokağa kimseyi goremeyince eve girmeye karar verdim...Cantamda anahtari aramaya koyuldum kapinin onunde heralde bi bes dakka geciriyorum eve girmeden once anahtari bulunca evet diye bagirdim o sesiz,sakin sokakta sesim taaa sokağın başina kadar yankilandi.
Eve girmeyi basarmistim hic ortaliga bakmadan direk odama ciktim girdigimde odam sanki hirsiz girmiste bir boncuk ariyormusçasina daginikti o kadar yani.
Çantami masanin üstune elimdeki telefonu bas ucuma atip uykuma dalmaya hazir oldugum kesindi.
Yatagima uzanip dört saat kadar kestirdim.....
Uyandigimda agzim yapis yapisti ve kendimden igrenerek yataktan kalktim bas ucumda olan telefonmda 32 cevapsiz arama 53 mesaj yaziyordu ve tabiki bu guzel birikmeler(EYLÜL)dendi.
Onu biraz daha bekletip gicik olsun isterdim ama bu kadar mesaj ve çagridan onemli cok onemli bisi oldugu kesindi hic bekletmeden aradim onu...
Telefonu yuh diye bagirark acti cevabim neee,
konusma devam ederken bende o sirada mutfağa iniyordum bir anda bana soyledigi seyle merdivenin yirmi sekizinci basamaginda oylece kala kaldim...Ne mi dedi?
Bana soyledigi sey suydu bugun o yaninda bir cocuk oturmus o cocuktan cikma teklifi almissin dedi bende oyle kala kaldim tabi ayilmamdan dedigini takmiyormus gibi teker teker merdivenleri indim...
Mutfaga geldigimde yesil tezgahimin uzerine atilip oturdum dediklerin sonrasi dinliyordum bana niye soylemedin falan...
Son cumlesine atlayip bir dakka bittimi bende konussam diye atladim eylulun sozune bak oyle bisey yok canim cocuğa sadece adini sordum ve ögrendimde,sadece bunu konustuk baska bisey yok hem sana neden oyle dediginide anlamis degilim eylul bisi yok aramizda,dedigimde oda sozume atlayip yok artik ya onu soyle bari dedi ve bende neyi?cevabini verdim meğersem cocugun adini öğrenmek istiyormuş ona hayir!deyip suratina kapattim telefonu...
Kapattiktan sonra bir kahfe yapip televizyonun karsisina gectim icimdeki his haleda gitmemisti sanki yeniden izleniyormus gibi geliyordu bana,hissdiyordum fakat kimse yoktu.
Korkuyormuydum diye soracaksaniz hayir ama yanimda biri olsa iyi olabilirdi eylulu arasam olmaz daha simdi kavga ettik
Eda yurt disinda olmaz haa deyip aklimdan gecen ismi aklimdan kovmaya calisiyordum sol tarafimdaki ara diye ikiniyordu sağ tarafimda ki ise saat cok gec arama diyordu...
Ama ben yanlizdim ve korkuyordum nedenini bilmiyorum ama onun aramak istiyordum lanet olasi hormanlarim.
Oldugum yerde yarim saat dusunmustum bilemiyordum istiyordum karar vermistim...numarayi cevirirken ne diyecegim diye dusunuyorum bir andan telefonu buyrun diye diye acmisti konusamiyordum o ise devam ediyordu evet kimsiniz dedikten sonra benim ayla dedim ve ,evettt sen ne var diye bir cevap verdi sanki biraz önceki nazik adam ucup gitmisti.
Ona nasil soyliyecektim bilmiyordum bana bisiyler soyliyordu ama ben aklimdan dusundugum seyleri icimden tekrar edince onu duymuyordum bile en son cevap ver diye bagirdigini duydum bir anada cesaret toplayip.
Yanima gelmelisin deyip telefonu kapattim...
En fazla bes dakika gecmisti aklima tak etti yok artik adres deyip telefonla onu arayacaktimki Zil...
İLK BÖLÜM BİRAZ KISA 2.BÖLÜM GELECEK SİNAVLARİM VAR YAKINDA ATİCAM Y.B.TEKRAR SÖYLUYORUM KİSA OLDU,İLK BÖLÜM OLDUĞU İCİN
VOTELARİNİZİ VE YORUMLARİNİZİ BEKLERİM...