Şeytanlar ve Tanrılar arasındaki savaş başlamaya yakındır ve 2 tarafta Yok Olan Vadi ye varmıştır.*
Tanrılar tarafında*
Ef:Deus-san lütfen bu savaşı yapmayalım. Elimize hiç bir şey geçmeyecek. Tüm herkes zarar görücek.
D:Kapa çeneni Eofebris. Tüm halk bu Şeytanlardan nefret ediyor. Onları sürgün edicez ve daha da mutlu bi yerde yaşıyacağız. O yüzden beni ve onların sürgünlerini engellemeye kalkma yoksa onlar gibi seni de sürgün ederim.
Ef:Egon seni kör etmiş.
Şeytanlar tarafında*
İ:Honō bunu yapmak zorunda mıyız. Bu savaş olmak zorunda değil.
H:Biliyorum İnfer ama bunu o yavşak Deus istedi ve istediği buysa alıcak.
İ:Beni dinlesen şaşardım zaten.
D-H:Askerler ileri onları yok edicez.
Şeytanlar ve Tanrılar arasındaki savaş başlamıştır.*
E:İleri onları yok etmek için. Sağ taraf kıskaç yapmak için yavaşça sağa doğru ilerleyin. Sol taraf sizlerin birazı ortaya destek olsun.
Askerler:Emredersiniz.
Sl:Sol taraftan kıskaç yapmak için geliyorlar demek sol taraf sizler şu yana giden ekibi alın onların buraya gelmelerini engelleyin. Diğer bölükler olduğunuz gibi ilerleyin.
Ef-İ:Böyle bir şey olmamalıydı.
Savaş daha da şiddetlenirken her 2 taraf için de ölü sayıları artarken Deus ve Honō bunları umursamıyordu.*
Er:Eos'cuğum niye üzgünsün?
Ef:Sence Eros bu savaşın olmaması gerek onlarda bizler gibi yaşayan varlıklar. Aileleri var, çocukları var, belli bir hayatları var ve şu an biz bunları onlardan çalıyoruz tabii ki de aynısı onlar için de geçerli.
Eros:Antik Yunan Aşk Tanrısı*
Ef:Ve eğer insanlar ölürse senin de aşık edeceğin kimse kalmaz canım.
Er:Oda var. Senin gönlünde biri yok mu hala.
Ef:Olması mı lazım Eros. Aa savaşın ortasında dediğin şeye bak ya.
Er:İşim bu bebeğim.
Şeytanlar tarafında*
S:Hey İnfer yavaştan yavaştan hazırlan savaşa bizlerde dahil olucaz.
İ:Yürü git lan. Olmaması gereken bir şeyi yapıyoruz. Savaş kimseye kazanç sağlamaz Sol her iki tarafın da canını yakar. Gerçek bir kazanan olmaz.
H:İnfer kapa çeneni de hazırlan.
İ:Üvey kardeşim olmasan cidden seni öldürürdüm Honō.
S:Ne kadar da güzel bir kardeş ilişkisi ha ha ha.
İ-H:Gülme kafanı kırarım.
S:Sollea hadi başlayalım. Eğlenceli bi savaş olmak zorunda artık değil mi.
Sl:Kesinlikle katılıyorum gücümüzü gösterelim şunlara. Şeytanları hafife almamaları gerektiğini öğrensinler.
Savaşta askerler savaşmaya devam ederken iki tarafında ana güçleri savaş için hazırlanıyordu. Bu onlar için kader aynıydı. Kazanan taraf kaybeden tarafı sürgün edecekti ve artık böyle yaşamak zorunda kalacaklardı.
D:Adamlarımız ölüyor sanırım bizim sahneye çıkma vaktimiz geliyor. Hazırlanın bu savaşın son kısmı olucak. (İçinden) Bu son darbe seni ve geçmişimi tamamen yok edicem Flame. Dedem çok büyük bir aptallık yaptı sizleri yok etmedi ama ben Yüce Deus dedemin aptallığını yapmayacağım ve sizi yok edeceğim.
Diğerleri:Emredersiniz Tanrı'm.
Her iki tarafın da ana güçleri savaş alanına gelmeye başlamışlardı. Tanrılar da Lider Deus beyaz kanatlarını çırparak ve başındaki hale parım parım parlayarak alana indi. Arkasından Enitry, Zaria, Eofebris, Pan ve Hebe indi.
Pan:Ormanların ve Sürülerin koruyucusu*
Hebe:Gençlik Tanrıçası*
P:Şu Eros'un bu savaşta ne işi var acaba?
H:Kimleri oku ile vurup aşık edicek ki ha ha ha.
D:Onun işi o aşağılık varlıkları bizden birine aşık edip onları öldürmemiz için var kısacası işimizi kolaylaştırsın diye o yüzden kapayın çenenizi.
Şeytanlar tarafında ise Honō Flame ateşten kanatları ile alana gelir ve direk Enton ile ok ve yay yapar. Sol, Sollea, İnfer, Sekhmet, Ogun da iner.*
O:Ah beni kim uyandırdı.
Sl:Benn savaş var bi şeyleri yok etmek istemiyor muydun Ogun.
Sekhmet:Bi şey deme şu salağa. Lafta iş var da ihracat da tık yok.
O:Kapayın çenenizi ya ve ben boş konuşmam bi kere güçlüyüm dedi isem güçlüyümdür.
Ogun:Yoruba mitolojisinde ateş tanrısı ve demircilerin koruyucusu olup, demir, savaş, metal aletlerle ilişkilendirilmekteydi*
Sekhmet: Mısır mitolojisinde güneş ve ateşin koruyucu tanrıçası diye geçer*
D:Demek geldin Flame ben korkup kaçarsın diye düşünüyordum.
H:Saçmalama Deus seninle mücadele etme şansımı nasıl kaçırırdım.
S:Enitry gene her zaman ki gibi Kralının dibinden ayrılmıyorsun ha seni pis yağcı.
E:Aynısı senin için de geçerli değil mi ha lanet olası.
Z:Sollea biricik aşkın olmadan bi şey yapamaz mısın sen söylesene.
Sl:Biricik aşkım mı Sol mu defol git şurdan cadı.
İlk hamle Ogun'dan gelir.*
O:Ateş Tanrısının Sıcak Metal Atışı. Çeneniz değil büyüleriniz çalışsın salaklar.
H:Doğru söylüyorsun Ogun. Cehennem Ateş Oku.
D:Tanrının Koruma Halkası. Benim mutlak savunmamı kıramazsın Flame. Işık Darbesi. (İçinden) Yok ol.
H:Siyah Kalkan. Aynısı senin için de geçerli Deus.
E:Işık Mızrağı. *Elinde mızrak belirir.* Gel bakalım Sol.
S:Ateş Kılıcı. (İçinden) Gücümü hemen kullanmamalıyım yoksa her şey ters tepebilir.
Sekhmet:Çoklu Ateş Hançeri. *100 tane hançer havada belirir ve Tanrıların üstüne yağar*
P:Bu kadar basit şeyler bize işlemez bebeğim. Mutlak Kalkan. *Tanrıların her tarafını kalkanla kaplar*
H:Gücüm karşında o kalkanın bi hiç. Şeytanın Yıkım Kılıcı. *Kalkanı parçalar*
H:Güçsüzlük örneği. Toprak Hortumu.
Sl:Bu saldırı seni durdurur Alev Volkanı.
P:Kim güçsüz söylesene.
H:Sus be. Bir dahakine kesin vurucam.
H:Daha güçlü adamların yok muydu Deus. Bu gördüğün şeyler adamlarımın gücünün 10%u bile değil.
D:Benim adamlarımın gücünü hafife alma Şeytan bozuntusu.
Sl:Sol yapalım şunu.
S:Erken değil mi? Şunun ağzını burnunu kırmak istiyordum. Artı Flame izin verir mi ki.
E:Zaria hadi başlayalım.
Z:Tamam.
E-Z:Birleşik Tanrı Işık Hüzmesi Kılıcı. *Gök yüzünden büyük bir ışık hüzmesi iner*
S:Hıh gösteriş meraklıları. Başlayalım Sollea.
S-Sl:Yüce Şeytanın Yakıcı Güneş Alevi.
Ef-İ:Mutlak İlahi Karanlık Kalkanı.
D-H:Ne bunu kim yaptı. Eofebris/İnfer neden ha neden.
Ef:Neden mi çünkü ASLA OLMAMASI GEREKEN BİR ŞEYİ YAPIYORSUN SENİ BEYİNSİZ.
İ:Çünkü bu kadar saçma bir sebepten dolayı savaş başlatılmaz. Neymiş efendim Tanrıları yok edicez, Şeytanları yok edicez. Dedelerimiz bu toprakları bize bırakırken bize dediği şeyleri hatırlayın.
Er:Tam benlik bu ikisi birbiri için yaratılmış.
Eros oku ile Eofebris i ve İnfer i vurur*
D:Dedemin dediği şeyleri biliyorum ama sizler bizler gibi Yüce varlıklar değilsiniz.
İ:Hala mı bunu düşünüyorsun seni beyinsiz vazgeç şu sattığımın düşüncesinden. Bizler çok iyi arkadaştık hatırla Deus. (İçinden) Bu garip histe ne böyle. İçim kıpır kıpır kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor.
Ef:Eros seni pislik *Elini yüzüne koyar* Kalbim çok hızlı atıyor. Nefesim kesiliyor.
Bir şekilde Eofebris ve İnfer birbirlerini görür ve Eros'un okunun etkisiyle aşık olurlar.*
D:Flame ben en çok değer verdiğimiz şeyi unuttum. Lider olmanın önceliğini ve dedemin bana dediği şeyleri unuttum çok özür dilerim.
H:Sonunda gerizekalı aklın başına geldi, hoş geldin kardeşim. Adam gibi yönetelim şu yerleri.
D:Haklısın pardon. Eofebris senden de özür di... İyi misin Eofebris hey cevap ver Eofebris.
H:Bizi durduğunuz için teşekkür ederim. Saol İnfer sen olmasan İnfer İnfer beni duyuyor musun lan cevap ver.
Eofebris ve İnfer yere düşer.*
O savaştan sonra 2yıl geçmiştir. Hayat her iki taraf için de çok güzel ilerler.Bölüm 2 Son