☁️

269 23 3
                                    

budú to tri roky, čo som našla toho správneho idola, ktorý by ma sprevádzal mojimi šialenými cestami životom, mojimi rozhodnutiami a mojimi emóciami.

tri roky, kedy som prežila moje najlepšie obdobie doposiaľ. toto obdobie nebolo najľahšie, keďže som sa musela rozhodnúť, čo s mojou budúcnosťou. no nech už som sa rozhodla akokoľvek viem, že to bolo to najlepšie rozhodnutie, ktoré som urobila.

a preto som vďačná nie len mojej rodine ale aj harrymu, ktorý ma naučil veriť si aj v situáciách, kedy to nie je ani možné. veriť si v časoch, kedy to nie je najľahšie. ale predovšetkým veriť v seba a vo všetko čo urobím.

sebavedomie je doteraz mojim veľkým problémom no harry mi ukázal, že nevadí ak trochu vyčnievaš z davu. ak sa správaš inak, máš rád/a iné veci, iných ľudí, iné záľuby. lebo tí, ktorí ťa majú radi tu budú stále stáť po tvojom boku nech sa deje čokoľvek.

ďakujem ti harry za to, že si bol sám sebou a stále si. nikto si nedokáže predstaviť, ako veľa to pre mňa znamená. naučil si ma veriť v ľudí v čase, kedy som prestala. naučil si ma, že stále existuje kúsok dobra v každom z nás. naučil si ma nehádzať ľudí do jedného koša. naučil si ma si užívať každú chvíľu, každý moment prítomnosti. naučil si ma odvahe a nebojácnosti. no aj tak ti najviac budem vďačná za to, že som si kvôli tebe uvedomila, čo pre mňa znamená rodina. všetko.

chápem a viem, že toto sú len moje slová do vzduchu, ale raz keď budem staršia a budem si to čítať, sa na tom pousmejem a priznám si to znova, znova a znova.

harry styles zmenil môj život.

VŠETKO NAJLEPŠIE HARRY.
YOU ARE SO GOLDEN ❣️
you are kind. you are brave. you are beautiful soul. you are happines. you are you. and that's why i love you. we love you.

thank you for evyrything you've done for me, for us.

klaudia ❤️


video od amelie again 💫

Facts about Harry Styles// skWhere stories live. Discover now