Çok geç geldi biliyorum ama güzel bölümle karşınızdayım..
Josh kardeşini bulmasının sevinciyle sanki dünya normal sanıyordu ama arabanın bir dirilene çarpmasıyla kendine geldi.
John onun bu haline gülünce Josh John'ın koluna yumruk attı.
Kampa vardılar.Onları sarı saçlı saçları beline uzanan yeşil gözlü çok güzel biri karşıladı.
Direk Josh'a sarıldı.Josh şok olmuştu ama kadın durumu anlayınca hemen John'a sarıldı.
Bu kızın adı Milly'di.Milly Josh'dan özür diledi ve John tekrar gülmeye başlayınca yumruk yedi.
Ama gelen kız çok güzeldi kahverengi saçlı esmer kahverengi gözlü kıvırcık saçlıydı Josh kıza bakıp dona kalmıştı kız;
-”Merhaba.Benim adım Jessy ya sen" dedi.
Josh yaklaşık 15 saniye bakakaldı John onu dürtünce kendine geldi;
-"Bende Josh" dedi.
Tokalaşınca bir elektrik geldi.İkiside yüzlerinde bir gülümseme geldi.
John ve Milly anlamışlardı.
Sonra yemekler yendi ve yatma faslına geçildi.Josh'a yer bulunamadı John;
-"Bizimle kalsın" dedi ama Milly onu dürtünce Josh mahcup oldu ama Jessy;
-"Benimle kalabilir" dedi.
Josh Jessy ile beraber çadıra yöneldi.Jessy;
-"Eğer ters bir şey yaparsan semi vururum." dedi.
Josh sadece tamam diyebildi.
Sabah olduğunda Josh Jessy'nin saçını okşarken Jessy uyanmıştı ama uyuma rolü yaptı.Yemek aramak için Josh ve John yola çıktılar.Bir dirilen gördüler Josh hemen hakladı.Ardından bir ceylan gördüler John hemen bir yere pusdu ve ceylanın 2 bacağını vurdu.Kampa taşıdılar.Milly koşup hemen John'a sarıldı.Jessy ise daha ağır geldi ama kendini sarılmaktan alıkoyamadı.Josh Jessy'nin kulağına seni seviyorum diyince Jessy daha sıkı sarıldı ve bende dedi ve öpüştüler.
50 olunca yeni bölüm gelcek hadi destek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Diriliş
Science Fictionİki kardeşin kendilerinden başka hiç kimseleri yok.Birbirleri için canlarını vermeye hazır iki kardeş.Yanlızlık içindemi ölecekler.Dirilenlerden daha tehlikeli olan tek şey insan.Zombi sevenler okuyun..