two

164 10 0
                                    

2 HAFTA SONRA
- Şimdi napıyoruz?
- Napıyoruz değil napıyorum. O abini bulur bulmaz geberticem
- Arkandayım
Ağzı açık bir şekilde bana bakan Tahir'e baktım.
- O senin abin bize yardımcı mı olacaksın?
- Elbette sonuçta bundan sonra ona olacak her şeyi hakedecek. Bende sizinleyim. Masum bir kadın ile adamı öldürdü.
- Bana göre sen bizi tuzağa düşürmek için gönderilmiş bir piyon gibisin
- Saçmalama. Ben böyle bir şey yapacak kadar cani değilim. Hem bunun sonunda çıkarım nolucak.
- Abi yeter artık benim burda k - kardeşim ölmüş siz orda rivriv edin.
Tahir kanepede oturan Deniz'in önünde çömelip bacaklarının üstünde olan ellerini okşar.
++++++++++++++++🍀++++++++++++++
- Kayra buraya gelir misin?
- Buyrun komiserim
- Bir isim vericem bunun GBTS'ini çıkartmanı istiyorum. Serkan Zorlu
++++++++++++++++🍀++++++++++++++
- Hiçbir şey çıkmadı mı?
- Hayır sicili tertemiz
Der Kaan Tahir'e.
- Allah kahretsin. En azından bir şey ile suçlayabilirdik.
- 2 kişiyi öldürdü. En az 50 yıl yer bu yetmez mi?
- Tabi ki de hayır onun hayatı boyunca orda kalmasını istiyorum.
- Belki de hapse girmeden ölür nereden biliyorsun?
Nefes bu soruya cevaben
- Ölücek.
- Ne?
- Abimi bulmak için bir yol buldum Tahir.
- Kaan
- Efendim canım?
- Gidelim mi? Hava alalım biraz.
- Olur. Sizde haber verirsiniz.
Kaan ile Deniz dışarı çıktığında beni de burda sıcak bastığını hissedip
- Bizde çıkalım mı?
Eli ile kapıyı gösterdi. Onun arabasına binip sahile yol aldık.
++++++++++++++++🍀++++++++++++++
- Sen bana neden soğuk davranıyorsun? Onlar ölmeden önce böyle değildin. Eskiden daha yakın ve sıcak davranırdın?
- Çünkü onun kardeşisin. O benim kardeşimi öldürdü. Kardeşim dediğim adamı öldürdü. Sana bu noktadan sonra sıcak davranıcağımı mı sanıyorsun?
- Durdur arabayı inmek istiyorum.
Sahile giden yoldan ters dönüp ıssız bir sokağa girdim.
+++++++++++++++🍀+++++++++++++++
Kapıyı çaldım.
- Hoşgeldiniz
- Hoşbulduk Nefes
- İçeriye geçsenize
....
- Nefes sen bu evde nasıl tek başına kalacaksın.
- Neden ya? Kalırım.
- Nefes benim içim rahat etmez. Imm şey aslında abimin seninle kalmasına zar zor ikna ettik. Ve yarım saate kalmaz burda olur.
- Yani ne diyeyim keşke böyle bir şey yapmasaydınız. Çünkü Tahir ile bu aralar pek iyi değiliz. Yani aramız
- Seni suçlu buluyor. Di mi?
- Galiba belki de kendince haklıdır. Yani sonuçta kardeşini benim abim öldürdü.
- Tabi ki de haksız herkes kendinden sorumludur. Seni abinde kendinden sorumlu. Yani bu kendisinin hatası.
Bir süre sessiz kaldık. Kaş göz işareti yapıyordum.
- Iıı şey Kaan bize biraz izin verir misin?
- Ben kahve alıcaktım zaten.
Kaan mutfağa gittikten sonra hızla Deniz'in yanına oturdum.
- Tahir'i bana böyle davranmasına dayanamıyorum. Yani onun beni sev...
- Sevdiğini sanmıştın. Merak etme seni hala seviyor. Sadece şuan gururuna yediremiyor. Ben onun ablasıyım anladım hemen. Dizime yatıp seni anlattı. Öve öve bitiremedi. Peki sen onu seviyor musun?
- Evet. Ama bana suçluymuşum gibi davranması kalbimi kırıyor.
- Bak ona biraz zaman ver şuan Derin' in yasını tutuyor. Eminim sana bir gün itiraf eder. Sadece bekle.
Gerçekten mutluydum. Tahir beni seviyormuş. Gülümsedim. 2 haftadan sonra ilk defa içten gülümsemiştim. Neyse biz gülümseyi bir yana bırakıp abimin defterini dürelim bakalım

KarmakarışıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin