Mira nin konuşması

18 3 5
                                    

Bu gün okulun son günlerine yaklaşmıştik mero kendine yeni bad boy bulmuştu ve günün büyük kısmını onunla geçiriyordu.

Nerdeyse bizi unutmuştu. Whatsapptaki gurubumdan da çıkmıştı . Ve artık veren oslem Berfo Yağmır got Lalesi ve ben aramızdaki bağlar kopuyordu. 

Meronun sevgilisi uzun boylu sarışın ela gözlü çok çekici bir cocuktu. Ama mero kaptı çocuğu .

Berfo zaten kardeşlerine fazla vakit ayırmaya başlamıştı ve yavaş yavaş kopuyorduk birbirimizden.  Bu benim çok korktuğum birsey :'(.

Veren zaten benden çok uzaklaştı . Noldu bize anlamıyorum .

Özlem zaten en baştan unuttu beni

Zaten telefonllarimi da sadece Berfin ve Göt lalesi açıyordu

( Gerçekten kötü bir durum )

Yağmur onunla hiç konuşmadık zaten

Bir bütünduk ve paramparça olduk ben Şükrü ( Şökrö ) diye jojuk la tanıştım

( Yerim valla öküzü malak )

Onunla zamanimi geçiriyordum.

Göt lalesi ztn ders yapıyor artık PARAMPARCAYDIK ...........

               5 gün sonra

Mero yu aradım yine açmadı.

Berfo ile biraz konuştuk .

Şökröyu saymıyorum zaten onunla 7/24 konuşuyoruz

(ALLAH BOZMASIN )

Yani zaten benim hayatımda da bunaltici şeyler oluyordu .

Zaten ben anlamıştım 6 Kafadar artık 1 kişi bile değildi ...

Ben Şökrö ile tanıştığım için çok mutluydum çok iyi anlaşıyorduk yeri gelince abi yeri gelince knk dost yeri gelince resmen sevgilim oluveriyordu . Bu benim için kaybetmemem gereken birşeydi.  Bende elimden geldiğince üzmuyordum onu .

Arkadaşlar bence biz parcalandik ve farkında değilsiniz bence görmüyorsunuz galiba artık biz kalmadık. .......

Üzgün admin -Mira

GÜZEL ANILAR .....Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin