OPIS POSTACI
Samanta (Sam, Manta) James-18 lat, mieszka z rodzicami zastępczymi od 6 lat, ponieważ jej rodzie zginęli w wypadku samochodowym. Jest dość wesołą i pogodną osobą, ale czasami ma gorsze dni, a podczas nich lepiej się do niej nie zbliżać. Jej najlepszą przyjaciółką jest Camila, znają się z sierocińca, od tamtej pory są praktycznie nierozłączne. Ma też chłopaka-Hoseoka, jest z nim od roku.
Cole Sprouse (Co)-19 lat, mieszka z rodzicami i młodszą siostrą. W szkole jest dość znany i lubiany, zmienia dziewczyny jak rękawiczki, ale żadnej to nie przeszkadza, bo ją „zadowala". Jego przyjacielem jest Hoseok.
Camila Cooper (Cam, Mila)-18 lat, mieszka już sama, w dniu 18 urodzin wyprowadziła się od rodziny zastępczej, ale dalej ma z nimi kontakt, ponieważ wiele im zawdzięcza. Przyjaźni się z Sam i z Hoseokiem.
Hoseok Shin (Shi, Seok)-19 lat, mieszka z rodzicami, którzy są dość bogaci, w szkole jest dość znany, ale ma dziewczynę, więc jest jej wierny, mimo że wiele dziewczyn się do niego zaleca. Przyjaźni się z Colem i Camilą.Jasmine Black (Jas, Mine)-17 lat, mieszka z ojcem, ponieważ jej mama zmarła jak miała 6 lat. W szkole ma przydomek „dziwki", bo cały czas zmienia chłopaków i podobno już z każdym uprawiała seks.
WSTĘP~Samanta~
Weszłam z Camilą do nowej szkoły, zmieniłyśmy liceum tylko po to abym ja była bliżej Hoseoka. Uśmiechnięta od ucha do ucha weszłam do budynku trzymając Cam za rękę, dziewczyna trochę się bała, ale wiedziałam, że będzie dobrze. Rozejrzałam się po korytarzu i dostrzegłam mojego ukochanego w gronie jakichś przystojnych chłopaków. Cała w skowronkach puściłam przyjaciółkę i puściłam się biegiem w jego stronę po czym z zaskoczenia skoczyłam na niego.-Cześć kochanie.-wyszeptałam mu do ucha owijając nogi wokół ud mojego chłopaka. Widziałam tylko jak Seok się uśmiecha i patrzy na mnie przez ramię. Po chwili dotarła do nas Camila, a ja zeszłam z Shina. 19-latek złapał mnie za dłoń i spojrzał na swoich przyjaciół jak podejrzewałam. Kojarzyłam kilku z nich z imprez, uśmiechnęłam się do wszystkich, ale kątem oka dostrzegłam jak chłopak, który opierał się o szafki za sobą uśmiechnął się do mnie kpiąco. Nie wiedziałam o co mu chodzi, więc postanowiłam to olać.-To Mike, Chris, James oraz Cole.-wskazał palcem na chłopaka, który się opierał o szafki. Z tego co opowiadał to jego najlepszy przyjaciel, a po raz pierwszy widzę go na oczy. Spojrzałam na Camilę, a ta stała wpatrzona w czarnowłosego chłopaka jak w obrazek. Już wiedziałam, że jej się podoba, uśmiechnęłam się patrząc na nią, chciałam żeby była szczęśliwa.
-Jestem Samanta, dziewczyna Hoseoka, a to jest Camila, moja najlepsza przyjaciółka, od dzisiaj będziemy chodzić z wami do klasy z tego co słyszałam.-uśmiechnęłam się skromnie do wszystkich. Zaczęliśmy rozmawiać na temat tego co będziemy robić po szkole, tylko Cole zdawał się być nieobecny. Patrzył się cały czas na Milę, więc miałam nadzieję, że coś z tego wyjdzie. Po 5 minutach usłyszałam dzwonek zawiadamiający o tym, że czas na pierwszą lekcje w tym miejscu.
CZYTASZ
Asshole,I love you
RomanceMówi się, że pomiędzy miłością a nienawiścią jest bardzo cienka granica. Ta książka na początku może się wydawać jak każda inna, ale po drodze bohaterowie będą musieli pokonać wiele przeszkód, aby poznać swoje uczucia. Samanta jest dość spokojną dzi...