Taehyung berjalan ke locker(?) Untuk mengambil buku.
Dan tiba tiba
" coklat cadbaby? Fav tapi sapa yang bagi ni? Tak sangka aku ada peminat, ouch bangga" kata taehyung yang perutnya mengembang kempis.
"Saya yang bagi! Baguskan saya!"
Kata seorang perempuan yang bernama cha eun jae.
" ouh, cha eun jae? Asyik bagi coklat? Nasi lemak tak de ke? "
Kata taehyung sambil menggaru punggung nye yang gatal.
" nak pergi lah beli sendiri, tapi biar saya yang pergi belikan untuk awak, sunbae nak hati saya pun tak apa"
Cewahh! Cha eun jae betul betul menyukai kim taehyung! Jejaka yang terhangat di pasaran!
" erm, tak pe lah. Kau suka aku, jungkook tu ex kau, seokjin tu suka kau, akhirnya aku sendiri yang suka kau "
Kata taehyung panjang.
Eun jae berasa macam mahu mengambil kuali untuk membaling ke arah taehyung.
Bukan apa, dah tahu jungkook tu ex eun jae, asal tak diam je?
" ish! Dah lah! Suka hati sunbae lah. Saya ramai crush. Sunbae? No hal! Senang je nak move on"
Kata eun jae dengan keke-fake-an nye.
Fake smile? Begitu mudah untuk membuat tapi sakit di hati bukan mudah untuk menghilangkan nya.
" tak de lah, aku gurau. Jangan berhenti suka aku. Sebab aku sendiri pun dah terjatuh cinta dekat crush kawan aku sendiri"
×××
" yahhh penat nya! Lega sungguh dapat bersama katil. Nasih baik esok cuti! Kalau tak! Haih, mampus : )"
Kata eun jae yang baru sahaja balik ke rumah.
Lalu adik nya masuk untuk memanggil nye makan.
" yah! Let's go makan! Uhuuuu! Cepat lah kak! Omma masak lauk special tuu!"
Kata cha ji heun kepada eun jae
" satu hari kalau tak kacau aku memang tak annoying eh?"
Kata eun jae marah.
" alah gurau sikit jer pun! Tumbuk sat gi kang!"
Kata ji heun.
Lalu omma mereka masuk.
" eun jae. Kawan kamu dah datang."
" siapa?"
" kim taehyung "
YOU ARE READING
senior | KTH
Random# bila kau jatuh chenta Kat senior💤 *** " Hari Hari bagi coklat Kat aku, Nasi lemak Tak de ke?" " Ade, tapi kalau awak nak hati Saya pun Tak apa" *** terimalah, cerita klise Dari Saya🌼🙂