Mă trezesc ca in fiecare dimineață... de alarma aia nenorocita.O inchid si mă pun din nou în pat încercând să dorm la loc dar nu reușesc,hotărăsc să mă ridic din pat și merg să-mi fac un dus răcoritor,las ușor hainele sa cadă pe jos si mă pun in cada și dau drumul la dus lasând picaturile de apa rece sa îmi atingă pielea.Dupa câteva minute de liniște ies și mă îndrept spre dulap și îmi iau un tricou negru,blugi negri și ghiozdanul care este aruncat pe unde prin camera și cobor jos. Acolo atmosfera e la fel ca de fiecare data mama se cearta cu tata din cauza banilor care nu le ajung...e ceva normal să îi văd cum se cearta și își aruncă cuvine grele de înghițit.Ii salut și le spun sa nu se mai certe.
-Mama,când o să fim și noi o familie normala? Nu v ați saturat să vă certați in fiecare zi și fiecare seara ? Va certați numai din cauza banilor,doar asta contează?
-Tu ești doar un puști,nu înțelegi nimic!-Sunt un puști cu vise mari mama! zic asta si trântesc ușa lăsând în urma mea o liniște surzitoare, si mă îndrept in statie de unde i-au microbuzul.
Ajung in fata liceului in drum spre clasa majoritatea elevilor se bat,înjură și na totul normal intr un liceu.Ajung in clasa și mă pun in banca imi bag căștile în urechi și privesc cum panaramele clasei se cearta pe un băiat.Intra și profesoara și spiritele se linistesc.
După terminarea orelor decid sa mă plimb puțin prin parc sa mi relaxez puțin.Mă așez pe o bancă îmi aprind o țigară și trag din ea sperând sa mă simt mai bine după o zi de liceu obosositoare.
După 2 ore:
Deschid ușa și trag aer in piept si fac câțiva pași,totul este ok până acum,mă duc în bucătărie și văd ca tata era mort de beat cu un cuțit în mana ...îl întreb pe tata unde e mama și el îmi spune că mama nu mai e.Raman șocat mii de lacrimi îmi inunda față.
-E numai vina ta! daca nu te apucai de baut,ne ajungeau banii,dar cu tine nu se poate înțelege nimeni și o sa fii singur toată viața ta,că eu o sa plec din aceasta casa,simt că asta nu este "acasă",ci un loc în care toată lumea tipa,înjură și bea peste masura.De acum poți să uiți că ai un copil.-Poti pleca,oricum toti banii mei s au dus ținându-te in școală până acum,cine ți a dat să mănânci,cine ți a dat banii sa te îmbraci,ă?
- Mama,nu tu! Tu sa ramai cu băutura ta,eu o sa îmi fac un viitor mai bun decât al tau tată! terminând de spus asta plec in camera mea și îmi fac bagajul și plec,plec dar nu știu unde...
Sunt pe străzi și mor de foame,dar nu mă întorc în ceea casa! Mă gândesc să merg in parc și să doar pe banca,mâine e o noua zi și trebuie să merg la liceu.Ma trezesc cu o durere de cap și de spate,nu e atât de confortabil sa dormi pe o bancă sub cerul liber.Ma uit la ceas și văd că e 07:47 și am ceva de mers pana la liceu,incep sa alerg până acolo si mă îndrept rapid spre clasa știind că prima ora am cu diriga.
-Buna dimineață,doamna diriginta,mă scuzați că am intarziat,pot sa plec in banca?
-Sigur! Dar nu nu ai prea ai dormit bine azi-noapte,ce ai patit?
-Am o problema de familie și știți și dumneavoastră cum este.
-Discutam mai târziu asta,acum i a loc în banca și fă cunoștință cu noul tau coleg,Dustin!
-Salut,eu sunt Dustin,tu?
-Eu sunt Ares!
-Incantat!
-La fel!
După terminarea orei,diriga mă cheamă să îi explic ce problema de faminie am și de ce sunt atât de obosit in ultimul timp! I am spus tot și ea mi a promis că o să mă ajute,dar vreau sa nu creez probleme altor persoane din cauză că tatăl meu este un betivan.
Ma reîntorc în bancă și Dustin vine si mă întreabă ce am,i am spus și lui și a zis că pot să merg la el,pentru că el sta singur intr un apartament în aproprierea liceului.Eu am refuzat,dar a insistat până am acceptat.
Dupa ore merg cu Dustin in apartamentul lui pentru că părinții lui stau mai mult plecați și el sta singur.- PERSONEJE-
- Ares Wilson
- 17 ani
- par blond
-ochii albaștri
- 1.80
-tacut,dar misterios,pervers,din puștanul ăla tacut,v a deveni pustanul cu care nu ar trebui sa te pui din cauza trecutului său murdar.-Dustin Jeckson
-17 ani
-ochii căprui
-par roz pal
- 1.75
-rebel,face doar ce- i place :)
-Kim Jockson,sora lui Dustin
- 16 ani
- ochii căprui
-parul brunet
- 1.60
- râzgaiata, copilăroasă și perversa .Cam atât pentru primul capitol!!
Pupic 💋
CITEȘTI
Puștanul
Teen Fiction- Ești doar un puști,înțelegi? -Sunt un puști cu vise mari,mama! spunând asta trântește ușa și dispare lasand in urma lui o liniște surzitoare...