Ajungând în fața usi,Dustin deschide ușa și mă lasă să intru primu,sincer chair e un apartament destul de mare și super frumos,având în vedere casa unde locuisem înainte. Mergem și ne lăsăm ghiozdănele in dormitor și mergem în bucătărie unde se afla o fata foarte frumoasa,dandu-mi seama că este sora lui Dustin.
-Kim,el este Ares,noul nostru coleg de apartament spune cu un zâmbet pei față .-Aha, bine...spune acesta cu ochii în telefon.
-Cum a fost azi la școală întreabă Dustin?
-Pfff...deja nu imi place nimic aici,nici colegi,nici profesorii și nici locul asta,nu înțeleg de ce dracu a trebuie sa ne mutam?
-Kim,știi bine că nu noi am hotărât,ci mama,așa că punei ei intrebarile,nu mie!
-In fine... zi repede ce mâncăm că eu mor de foamne de când am chiulit de la ultimele 3 ore .
-Kim parca ți am zis sa nu mai chiulești și să te mai comporți precum o rebela care nu ești și plus daca tot ai chiulit mă întreb de ce nu ai fost la cumpărături?
-Hai pe bune,eu la cumpărături? Parca nu te mai cunosc frate...
-Kim,aici nu mai suntem cu mama,sa se duca ea la cumpărături și să ne facă să mancam,acum asta e o responsabilitate pentru noi și te rog sa îți asumi responsabilitatea asta,ok?
-Bine, bine nu mai fii așa enervant spuse asta dandu și ochii peste cap.
-Acum incaltate,mergem la cumpărături!
-Pfff,ok..
O așteptăm pe Kim până se incalta și după coboram jos și mergem intr un supermarket și luam tot ce ne trece prin cap.Avand in vede că supermarket este intr-un mall,Kim nu s a putut abține până nu și a luat și ceva de îmbrăcat.
După 3 ore de cumpărături,ajungem și noi acasă insfarsit.Punem cumpărături la locul lor și după decidem sa ne uitam la un film, bineînțeles am rugat o pe Kim sa se duca sa ne facă pungile cu popcorn și după a vizionat filmu de groaza ales de Dustin.
Dimineața:
Mă trezesc din cauza razelor care se joaca pe fata mea,mă ridic brusc și mă uit la Dustin si Kim cum dormeau langa mine.Se pare că așa am adormit aseară.Ma uit la ceas și văd că este 09:38
E clar,am întârziat ca de obicei,îl trezesc pe Dustin și el întreabă cat este ceasul,ii zic și efectiv în a doua secundă a fost în baie și să roagă să o trezesc și pe Kim,așa fac dar ea dar nu prea reușesc,strig la ea dar în zadar...până vine Dustin cu un pahar cu așa si îl toarnă pe fata.-Cine pula mea a făcut asta ?
-Daca nu te ai trezit când te am strigat,m am gândit să apelez la varianta asta,și chiar a mers.
-Dustin tu ești sănătos? Spune asta și ii dă lu Dustin cu o perna in cap
- Alo domnișoara,ridicarea,schimbarea și la liceu cu tine!
-Am intarziat,baiatu și oricum nu am chef de liceu.
-Asta e,și noi am întârziat si uite că mergem,așa că mișcă te mâine Kim și fără să mai comentezi.
-Bine!
Eu cu Dustin suntem gata și o așteptam pe Kim care nu este gata ....se vede că nu are chef de mers la școală la cat de repede se imbraca.
După încă 20 de minute iese din camera ei și mergem spre liceu.
Ajunși acolo văd că toată lumea e agitata.Politia da târcoale pe coridoare și asta nu miroase a bine.Intram in clasa și aflu că la noi in liceu sunt traficanți de droguri...eh mare chestie,din asta se câștigă bani frumoși,și care ar fi problema profesorilor de ce fac copii in timpul liber? Nu prea înțeleg dar în fine.
Mă așez langa Dustin pe care in văd super neliniștit dar nu inteleg de ce ar fi.
CITEȘTI
Puștanul
Teen Fiction- Ești doar un puști,înțelegi? -Sunt un puști cu vise mari,mama! spunând asta trântește ușa și dispare lasand in urma lui o liniște surzitoare...